دوستای خوبم از همه تون ممنونم که برام وقت گذاشتین
گلنوش عزیز با اینکه شدیدا از نظر عاطفی احساس نیاز می کنم ولی خودمم فکر می کنم برای اینکه در مورد مسئله بسیار مهم ازدواج بتونم تصمیم بگیرم نیاز به فرصت و آرامش بیشتری دارم. هنوزم هر از گاهی شبا به یاد خاطرات وحشتناکی که داشتم با گریه به خواب میرم هر چند که نسبت به روزای اول خیلی خیلی بهتر شدم ولی فکر کنم بهتره چند ماه هم به خودم فرصت بدم.
دکتر حسابی عزیز من آرام و عاطفی هستم اما اینکه بعد از ازدواج آرامتر میشم رو نمی دونم درسته یا نه. خواستگارم هم شیطون هستن. از اینکه ممکنه از این بابت هم بعدا مشکل ایجاد بشه نگرانم .اینو به ایشون گفتم، گفتند قبول دارن که زیادی پررو هستن! اینکه من خجالتی و آروم هستم ممکنه رو ایشون هم اثر بذاره و بهتر بشن! یعنی به دید یه نکته مثبت به این مسئله نگاه می کنند.تصمیم دارم ازشون بخوام تا برگزاری کنکورشون که وضعیت ایشون رو هم مشخص میکنه به من فرصت بدن تا منم به آرامش برسم و بعد اگر قبول شدن با اطلاع خانواده ها ادامه بدیم. به نظرتون تصمیم درستیه؟





در صورتیکه ما همه می دونیم که شما هنوز خودت هم دراین مورد مردد هستی.

علاقه مندی ها (Bookmarks)