قبول دارم که منم اشتباه کردم اما دیگه حاضر به همچین کاری ننیستم تحت هیچ شرایطی
تشکرشده 2 در 2 پست
قبول دارم که منم اشتباه کردم اما دیگه حاضر به همچین کاری ننیستم تحت هیچ شرایطی
هیچکس (جمعه 14 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)