بهار جان چقد مشورتت خوب بود برام .یکم راحتتر شد این مشکل جلو چشمام.مرسی واقعا![]()
تشکرشده 9 در 6 پست
بهار جان چقد مشورتت خوب بود برام .یکم راحتتر شد این مشکل جلو چشمام.مرسی واقعا![]()
دلدادهه (جمعه 14 بهمن 90)
تشکرشده 11 در 8 پست
حتمااااا بهش بگو دوست عزیزم . بهش بگو فقط به این دلیل که خودت هیچ وقت آرامش نخواهی داشت اگر نگی . من خودم همین مشکل رو داشتم، به طرفم همه چیز رو گفتم . اون هم قبول کرد چون دوستم داشت و براش صداقتم مهمتر بود . خواهش میکنم بهش بگو چون ما دخترا آخر یک روزی به خاطر حس عذاب وجدانی که داریم خودمونو لو میدیم، اونوقت اون موقع گفتنش شاید خیلی دیر باشه گفتنش.
اون موقع طرفت مدعی میشه که به من نگفتی چون میخواستی گولم بزنی . خواهش میکنم قبل از ازدواج بهش بگو . چون عذاب وجدانت نمیذاره که همیشه سکوت کنی در این مورد.
negin.sal (جمعه 28 بهمن 90)
تشکرشده 9 در 6 پست
[quote]عزیزم اخه کم نیس تو این سایت که مثلا خانم به اقا گفته اقا هم پذیرفته اما بعد ازدواج مشکل شده و تازه اقا دیده نمیتونه با ای مسئله کنار بیاد واقعا موندمحتمااااا بهش بگو دوست عزیزم . بهش بگو فقط به این دلیل که خودت هیچ وقت آرامش نخواهی داشت اگر نگی . من خودم همین مشکل رو داشتم، به طرفم همه چیز رو گفتم . اون هم قبول کرد چون دوستم داشت و براش صداقتم مهمتر بود . خواهش میکنم بهش بگو چون ما دخترا آخر یک روزی به خاطر حس عذاب وجدانی که داریم خودمونو لو میدیم، اونوقت اون موقع گفتنش شاید خیلی دیر باشه گفتنش.
اون موقع طرفت مدعی میشه که به من نگفتی چون میخواستی گولم بزنی . خواهش میکنم قبل از ازدواج بهش بگو . چون عذاب وجدانت نمیذاره که همیشه سکوت کنی در این مورد.![]()
تشکرشده 338 در 108 پست
من به عنوان یک مرد اگر خودم بفهمم روزی این مورد رو به بدترین شکل ممکن برخورد می کنم.ولی اگر خود طرف بگه سعی می کنم به بهترین شکل ممکن برخورد کنم چون صداقت رو فهمیدم
1majid (یکشنبه 30 بهمن 90)
تشکرشده 231 در 82 پست
مي دوني اين قضيه براي يكي از اشناهاي ما هم تكرار شد و دختر خانوم در دو مورد به اقا دروغ گفتند هرچند ايشان بعد از متوجه شدن واقعيت به خانوم گفتند اي كاش اين موارد رو قبل از ازدواج مي گفتي و واقعا هم براي من موردي نداشت و خلاصه اقا خانمشون رو بخشيدند اما الان نتيجه اين شده كه اقا نسبت به خانوم كمي بي اعتماد شدند و ايشون رو از لحاظ اخلاقي كمي ضعيف و سست مي دونند. ولي اگه دختر خانوم قبل از ازدواج همه چيز رو مي گفتند اونوقت الان شوهرشون به جاي ابراز ناراحتي كلي از ايشان و صداقت و شجاعتي كه به خرج داده بود تعريف مي كردند.
صنم_64 (یکشنبه 30 بهمن 90)
تشکرشده 9 در 6 پست
اقا مجید شما به عنوان یه مرد ترجیح میدین چه طور موضوع رو واستون بیان کنن؟ بازش کنم یا به صورت خیلی خلاصه و مختصر؟
من به حرف بهار عزیز عمل کردم و گفتم منم مثل خیلی از ادم های دیگه یه روابطی رو تویه چهار چوب های داشتم ولی تا یه حد!فک نمیکنم متوجه منظورم شده باشه اخه هیچ عکس العملی نشون نداد منم بحث به ی موضوع دیگه ربط دادم واقعا موندم چی کار کنم؟
کم کم داره خیلی دیر میشه کارمون داره رسمی میشه دوستان کمک![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)