راستی خواستم اینم بگم که هر نوع خودکشی پیامی داره و ازش راحت نگذریم . چند تا رمان معروف که در مورد خودکشی نوشته شده :بیداری اثر کیت چاپین-مادام بواری اثر فلا برت - غصه های ورتر جوان اثر گوته -کوتوله اثر لا گر کویست -آنا کارنینا اثر تولستوی . دوست داشتید بخونیدشون . فوق العاده اند.من بازم حرفهای زیادی دارم که بزنم ولی الان فرصت ندارم . دفعه بعد بازم می خوام براتون از این مسئله ی به این مهمی بگم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)