به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 573

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: درد دل امشب من با خدا

    [size=medium]چقدر دنبال این تاپیک گشتم تا حرفمو بزنم
    میخوام بگم خدا جونم اینقد دلم هوای عالی رو کرده امشب که برای فرار از فکرش اومدم دارم چرت و پرت میگم تو تالار و این دوستای خوبم هستن که تحملم می کنن

    خداجون آخ که دلم برای صدا زدنش تنگ شده و داره پر میکشه نمی دونی چقدر سخته اخه جای من که نیستی ولی میدونم که باهامی و همین ارومم می کنه می دونم که کنارمی منو بغل کردی و میگی دختر گلم من باهاتم اگه عالی نیست من همیشه کنارتم
    خداجون اینقد دلم میخواد که خواب عالی رو ببینم چرا نمی ذاری بیاد تو خوابم؟
    میدونی از کی ندیدمش یعنی عالی دلش برای من تنگ نشده؟

    خداجون میدونی که یکی از ارزوهام این بوده که کاش یکبار میتونستم کلمه بابا رو بگم کلمه ای که از بچگی حسرت گفتنشو دارم
    اصلا نمی دونم بابا یعنی چی؟ خیلی حس غریبیه
    قربون انصافت برم حسرت بابا گفتن کم بود که مامان گفتنم تو دلم گذاشتی

    چی بگم حیف که دوستت دارم و میدونم که دوستم داری ولی کاش می تونستم فقط یکبار بگم بابا

    آه که حرفا تو دلم سنگینی میکنه ولی نمی تونم خیلیاشو بگم

    ولی میخوام اینو بگم

    [color=#9400D3]من از زندگی تو هوات خسته ام
    ازت خسته ام باز وابسته ام
    نگو ما کجاییم که شب بین ماست
    خودم هم نمی دانم اینجا کجاست
    بیا با هوای دلم سرنکن
    بهت راست میگم تو باور نکن
    از این فاصله سهم مو کم نکن
    بهت خیره میشم نگاهم نکن
    تو رنجیدی و دل ندادم بری
    خودم رو فراموش کردم تو یادم بری
    تو یادم بری زندگیم سرد شه
    یه روز این پسربچه هم مرد شه
    ولی هرشب از خواب من بد شدی
    به هر راهی رفتم تو مقصد شدی
    درست لحظه ای که ازت می برم
    تحمل ندارم شکست میخورم
    نمیشه تو این خونه پنهون بشم
    بهم سخت میگیری آسون بشم
    اگه پای من جاده رو برنگشت
    فراموش کن بین ماچی گذشت

  2. 5 کاربر از پست مفید هاله نو تشکرکرده اند .

    هاله نو (سه شنبه 11 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.