آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ خ جون بلاخره تونستم بیام
نمی دونی خواهر بهار چقدر داشتم دق میکردما
از صبح هی فرت و فرت میومدم ولی نمی تونستم وارد تالار بشم دیگه داشتم هنگ میکردم
حرفا تو دلم سنگینی میکرد بخدا
خواهر شادی من گیر میدم بهت با نگهبانی چکار کردی ؟
چندتا دزد گرفتی؟
خواهر بهار چه کردی با اون بی معرفت نک نشناس ................
وای برادر ادم اهنی چه خبرا تو چکارا میکنی
مگه درس نداری که چسبیدی به تالار هان
راستی برادر حامد شما اونجا ماه و خورشیدتون چه ریختیه؟
کسی اونجا بهت گیر میده؟










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)