من امضا خانم چشمک انتخاب می کنم
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که ازار دهد کسی را
که تنها دل من دل نیست
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم چشمک انتخاب می کنم
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که ازار دهد کسی را
که تنها دل من دل نیست
محمدابراهیمی (دوشنبه 21 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)