بچه ها کسی هست؟
هیچ کی نیست به من بگه تو از صبح تاحالا روز جمعه ای تو تالار چی کار می کنی؟ :D
اگه کسی نیست خودم به خودم که میتونم گیر بدم و بگم چه خبرته از صبح فرت و فرت از خودت
تاپیک در وکنی
آخه امروز جای یکی از همکارا اومدم شرکت نگهبانیبهم میاد؟
خوب آقا حامد مثل اینکه اینجاست! یک موضوع گیر آوردم
آقا حامد برادر من مگه شما پایان نامه نداری اومدی تو باغ هوا خوری؟ :D
احتمالا یک فصل پایان نامه رو میخوای تو باغ بنویسی









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)