سلامسلام جناب مدیر
در مورد کمک کارشناس شدن چند سوال و ابهام دارم که ممنون میشم بهم پاسخ بدین!
1- آیا کمک کارشناسان حق دارند مانند گذشته در همه تاپیک ها نظر بدهند یا فقط باید در حوزه
داده شده مراجع را راهنمایی کنند؟
2- اگر کمک کارشناسان برخی روزها سرشان شلوغ باشد و نتوانند به تالار بیایند تکلیف چیست؟
لطفا به سوالات من جواب بدهید چون من اگر بتوانم در سایر انجمن ها برای اعضا پست بگذارم
تمایل زیادی برای انجام این امر خدا پسندانه دارم.
با تشکر از زحمات شما در این تالار
موفق و پیروز باشید
1 - البته که می توانند در سایر تاپیک ها نظری بدهند. اما اگر یک کمک کارشناس بخواهد مطالعات و تحقیق و بررسی و پاسخ دهی و دادن مقاله داشته باشد حتی به یک دهم کارهایی که بر دوشش هست نیز نمی رسد. چه برسد که بخواهد به بقیه تاپیک ها سر بزند.
اگر کمک کارشناسی به مرور پستهایش دارای غنای کافی نباشد مطمئنا سمت کمک کارشناس از او گرفته می شود.
باید پستهای کمک کارشناس نوعی باشد که هر کس می خواند متوجه غنی بودن پستهایش بشوند.
2 - همانطور که در جدول معیار مدیران آمده است وقت کافی داشتن ضریبش کم هست و خیلی موثر نیست.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)