سلام
بنده در مورد عشق و عاشقي نظري ندارم و عاشق شدن هم دليل نمي خواد چون ذات و فطرت ما از عشق سرشته شده و عشق امري است فطري كه در وجود همه ما قرار داده شده فقط بايد بتونيم گوهر درونيمون رو بپرورانيم تاعاشق يا معشوق شويم .
اما من در مورد اين جمله آتنا خانم (خواهشاً دیگه از چنین الفاظ سنتی در مورد خانمها بکار نبرید) مي خوام عرض كنم آتنا خانم چرا هر نظريه نادرستي رو به سنت نسبت مي ديد ؟!!! كي و كجا پيشينيان ما چنين حرفايي زدند كه شما الفاظ خانم مينا رو سر منشا اونو در سنت ما مي بينيد ؟!!! يا شما نمي دونيد سنت چي هست ؟!!! يا اينكه برداشت درستي از سنت نداريد به هر حال اميدوارم اينگونه در مورد سنتها و فرهنگهاي ما كه حاصل تلاش و بقاياي زحمت بزرگان ما هست ايراد بيخودي نگيريد .و لا اقل نسبتهاي ناروا به سنت ما ندهيد
ممنون و سپاسگزارم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)