به نام خدا/سلام خواهرم/طبق گفته های خودتون و همسرتون، به نظر من همسر شما پتانسیل بالایی داره که با خانم های دیگه رابطه برقرار کنه.کسی که رسما بگه نمیتونم نگاهمو کنترل کنم و براش این قضیه عادی بشه بقیه جوارح بدنش رو هم احتمال زیاد نخواهد تونست کنترل کنه..... به امید و امال هم دل نبندید....فکر روزی رو بکنید که خدای نکرده بعد از مدتی از ازدواجتون حالا چه چند ماه بعد چه چند سال بعد متوجه بشید همسرتون با خانم دیگه ای رابطه داره و کار به جاهای باریک کشیده...اون موقع شما نمیتونی بهش اعتراض کنی چرا؟؟؟؟ چون احتمالا این جوابو به شما خواهد داد..."من که از قبل از ازدواج اوضاع احوالمو به تو گفتم،تو اصرار کردی ازدواج کنیم" ....قبل از اینکه بخواید خدای نکرده یه روزی بگید (خودم کردم که لعنت بر خودم باد ) و به سرنوشت تلخ دیگرانی که چشمشونو به روی حقایق بستن دچار بشین ،، پس بیاین سرنوشت این افرادو درس عبرتی قرار بدین......تلخی شکستن این عقد مدتی زیادی طول نخواهد کشید ولی تلخی مقایسه شدن با این زن و اون زن یا خیانت دیدن یک عمره....ببخشید اگر کمی رک گویی کردم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)