ا وا حامد خان یعنی چی دلم تنگ شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فکر کردی فقط تو دل داری پسس ما چی؟
تازه ورود حامد رو بعد از خارپشت به جمع زنان کل کلی خیر مقدم عرض می کنیم و به میمنت ورود این اقایان در اول ماه ربیع جشن میگیریم لذا خواهشمند است امشب را بیاید باغ تا کل بندازیم و خوش باشیم
امروز نمی دونم چرا خوشحالم دوست دارم بقیم خوشحال باشن![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)