سلام صبح همتون بخیر
اومدم که اولین نفر باشم بگم اول ماه ربیع هست
اومدن این ماه رو به همه دوستان تبریک میگم و امیدوارم ماهی سرشار از خیر و خوشی و برکت باشه برای تک تک شما.
آنی جون ممنون از جوابت درباره سوالم دیگه متنبه شدم فهمیدم که چرا بعضی قایکمی میان.
رایحه جون عزیزم حالت چطور منکه خوبم توهم خوبی دیگه.
فقط یه چیزی بگم و برم و اونم اینکه سعی نکنی کسی رو تغییر بدی چرا که باعث میشه خودت تغییر کنی
عزیزم سعی کن مه سازش داشته باشی چرا بخاطر این چیزا خودتو اذیت می کنی میدونم سخته و تو فشار قرار میگیری ولی مطمئن باش دیگران شوهرتو با خصوصیاتش شناختن و نیازی به اذیت کردن خودت نداری نمی خوام وارد جزئیات بشم کلی گفتم.
موفق باشید و توی این ماه منم دعا کنید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)