سلام
شب همگی بخیر
کل کل حالش به اینه که نصف شبی باشه اما خب الان هم کم مونده تانصف شب.
هرکی پایه است اعلام کنه.
راستی یه خوش آمد به شب بارونی،چه عجب!!!
و یه تبریک به خارپشت به خاطر مخفی شدن.:rolleyes:
تشکرشده 3,519 در 509 پست
سلام
شب همگی بخیر
کل کل حالش به اینه که نصف شبی باشه اما خب الان هم کم مونده تانصف شب.
هرکی پایه است اعلام کنه.
راستی یه خوش آمد به شب بارونی،چه عجب!!!
و یه تبریک به خارپشت به خاطر مخفی شدن.:rolleyes:
داملا (چهارشنبه 09 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)