با سلام خدمت دوستان
این تاپیک با توجه به نتایج نظر سنجی بهتر ادامه خواهد یافت.
اگر چه بیش از صد نفر از این تاپیک دیدن کردند. و اکثرا در نظر سنجی شرکت نکردند. اما حداقل توقع می رفت 8 نفری که تاکنون تشکر ذیل پست فوق زده اند در نظر سنجی شرکت می کردند.
خواهش می کنم دوستان در نظر سنجی فوق حتما شرکت کنند. نترسید ریا نمیشه.... چون نظر سنجی به صورت مخفی است.
از شما هم [name] گرامی از اینکه به نظر سنجی این تاپیک توجه دارید ، کمال تشکر و امتنان را دارم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)