سلام. من قصد جسارت به شما رو نداشتم. گفتم که خواهر کوچکی بودم که دلش از زخم خوردن برادر پاک و مهربانش به درد آمده بود. پس تورو خدا از من به دل نگیرید.
میدونم که ظاهر گاهی گول زنندس اما فکر کنم با به مهار احساسات بشه علائم هشداردهنده رو دید.
اصلاٌ ندارید بدبینی و ناامیدی و دلسردی از ازدواج در دلتون خونه کنه. اون خودش مشکل ایجاد خواهد کرد زمانی که مورد مناسبتون رو پیدا کنید
ورزش و تلاش و کار و...عالیه. مدتی آرومتون میکنه و اعتماد به نفس و عزت نفس رو در شما تقویت میکنه تا دیگه به هر ناکسی اجازه ندید غرور و شخصیت شما رو به بازی بگیره. منتظر مدال های جهانی شما هستیم
برادر من، این اس ام اس های میلاد ائمه این روزها از هزار دو تا مؤسسه و ... برای همه میاد. آخر اینم شد دلیل شناخت؟!!!
من باز هم توصیه ام بر درگیر کردن خانواده ها طی جریان شناخته. مادر شما هم زمانی ضربه می خوره که شما احساساتی برخورد کنید و خدای نکرده ضربه بخورید. اگر شما منطقی به دنبال شناخت باشید ایشون هم آرامش دارن
من مطمئنم که کمال هیچ انسانی در انزوا و خلوت و تجرد حاصل نمیشه پس به ازدواج فکر کنید اما اینبار منطقی و درست
امیدوارم خدا نیمه گمشده شما رو سر راهتون قرار بده.
التماس دعا










[size=medium][color=#DDA0DD]


علاقه مندی ها (Bookmarks)