برای کسانی می نویسم که در شرف بهم ریختن کانون زندگیشون هستند .من این جرات رو پیدا کردم که با زیر پا گذاشتن غرورم یکبار دیگه این فرصت رو ایجاد کنم که کنار شوهرم و فرزندم زندگی کنم .هر چیزی قیمتی داره و باید جرات پیدا کنید تا از بعضی داشته هاتون بگذرید برای داشتن بعضی دیگه .اینجا انتخاب با ماست که می خواهیم چه چیزی رو با چه قیمتی بخریم یا بفروشیم .به همه داشته هاتون با شوهرتون فکر کنید و اگر لحظه های قشنگ با هم بودنتون هنوز براتون قشنگه از راهی که دارید میرید بر گردید و هر طور شده اون لحظه هارو دوباره تکرار کنید .برای میترای عزیزم هم نوشتم که خیلی ها کارهای بدی می کنند و بیخیالند پس چرا ما برای ساختن دوباره زندگیمون بیخیال گذشته نشیم .بی توقع فقط از لحظه حال لذت ببریم .اوایل همه چیز سنگینه ولی کم کم و با گذشت و مهربانی همه چیز قشنگ میشه .یکبار دیگه شانس خودتون امتحان کنید ولی با یک روش جدید .من دارم تمام تلاشم رو می کنم و از خدا کمک می خوام .و آرزو می کنم که همتون زندگیتون قشنگ باشه .......خواهش می کنم برای طلاق عجله نکنید ........








علاقه مندی ها (Bookmarks)