جرجیس جان سلام
میشه بیشتر توضیح بدی آخه ما زنها هیچ وقت نمی فهمیم که این مردا چه روحیه دارن .... مخصوصا این که حتی جلوی تحصیلاتشون خط تیره می کشن که مبادا ....
تشکرشده 3,762 در 695 پست
جرجیس جان سلام
میشه بیشتر توضیح بدی آخه ما زنها هیچ وقت نمی فهمیم که این مردا چه روحیه دارن .... مخصوصا این که حتی جلوی تحصیلاتشون خط تیره می کشن که مبادا ....
چشمک (سه شنبه 08 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)