سلام
من پیشنهاد میدم جو رو از حالت قهر بیرون بیارید و نذارید از دوران عقد به بعد این یه عادت بشه
خواهش میکنم اگر زمانی بحثی شد حتی با حرف زدن معمولی و یا حتی خشک جو رو به قهر نبرید
الانم نیازی نیست که شما حتما برای اشتی کردن از کلمه معذرت می خوام استفاده کنید میتونید با حرف زدن معمولی شروع کنید و یا اینکه یه اس ام اس سلام خوبی؟ و صحبتها تون رو به زمانی که هردو خوش و اروم بودید موکول کنید
و اگر بعد از پیام شما همسرتون بحث رو وسط کشید بهتره شما بگید که ممکنه بعدا در باره اش صحبت کنیم؟ و کشش ندید
از این به بعد هم اگه بحثی بینتون شد سعی کنید با حرف زدن یاد بدید که قهر روش درستی نیست برای حل مشکلات از همین دوران عقد شروع کنید که عادت نشه
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)