سلام دوستان عزیز
بخاطر صحبت های امیدوار کنندتون ازتون ممنونم. از مریم جون و گلچهر خانوم خیلی تشکر میکنم.
خداروشکر از وقتی فهمیدم مشکل من بیشتر حساسیت بی مورده خیلی کمتر از رفتارای مادر شوهرم ناراحت میشم. بیشتر سعی میکنم سر خودمو به چیزای دیگه گرم کنم تا اینکه بخوام باهاشون برخودی داشته باشم و بخاطر کاراشون حرص بخورم.
نمیدونم در آینده چه انفاقایی قراره واسم پیش بیاد ولی بقول همه ی دوستای خوبم باید فقط کسایی رو که اذیتمون میکنند رو سپردشون به خدا. خود خدا از همه هم داناتره هم تواناتر...........![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)