سلام
تسنیم الهی عزیز ممنونم خیلی بهم آرامش داد صحبتات.
گلنوش جان از تو هم ممنونم.حق با شماهاست.شاید تمام نگرانی هام بیخود باشه.
خواهش میکنم اگر بازم در این زمینه تجربه دارید در اختیارم بذارید
تسنیم الهی عزیز.خانواده همسرت آدمای خوبی هستن؟>
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام
تسنیم الهی عزیز ممنونم خیلی بهم آرامش داد صحبتات.
گلنوش جان از تو هم ممنونم.حق با شماهاست.شاید تمام نگرانی هام بیخود باشه.
خواهش میکنم اگر بازم در این زمینه تجربه دارید در اختیارم بذارید
تسنیم الهی عزیز.خانواده همسرت آدمای خوبی هستن؟>
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
maryam123 (چهارشنبه 03 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)