سلام گلکم خوبی
عزیزم اگه دوران کودکی شادی داشتی عجیبه که نمی تونی باهاش ارتباط برقرار کنی
شاید دلیل بغضات هنگام نگاه کردن به عکسات گذر زود زمانه و نمیشه دلزدگی اسمشو گذاشت
نظرت چیه؟
تشکرشده 292 در 154 پست
سلام گلکم خوبی
عزیزم اگه دوران کودکی شادی داشتی عجیبه که نمی تونی باهاش ارتباط برقرار کنی
شاید دلیل بغضات هنگام نگاه کردن به عکسات گذر زود زمانه و نمیشه دلزدگی اسمشو گذاشت
نظرت چیه؟
فرانک68 (چهارشنبه 28 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)