
نوشته اصلی توسط
hamed65
شخصیت یک فرد طی سالها شکل می گیرد و به همین راحتی ها هم قابل تغییر نیست. شاید شما بتوانی خیلی محدود روی او تاثیر بگذاری، ولی نمی توانی از او یک انسان جدید باب میل خودت بسازی! بالاخره یکروز به همون حالات قبلیش برخواهد گشت.
به نظرم بهتر است با کسی ازدواج کند که او رو همینطور که هست بپسندد.
و شما هم همینطور! چون او هم می خواست شما رو تغییر بدهد!
و یا اینکه کاملاً منطقی ببینید که آیا می توانید همدیگر رو همینطور که هستید بپذیرید یا خیر.
من در جایگاهی نیستم که بگویم به هم برگردید یا به هم برنگردید.
ولی بدون هماهنگی با خانواده ات کاری نکن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)