فرانک جان من متولد شصت و چهارم بیست و شش سالمه و شوهرم شصت و یکه بیست و نه سالشه

نه عزیزم پیش هیچ مشاوری نرفتم یکی به این دلیل که تا حالا روم نمیشده مشکلاتو به کسی بگم الانم اگه راحت میگم برای اینه که رو در رو و چشم تو چشم با کسی نیستم دو اینکه من دلم میخواد بگردم و یه مشاوره خوب پیدا کنم که هنوز موفق نشدم من به دلیل اینکه دو تا از دوستام و بستگانم پیش چتد مشاور رفتن و مشکلشون بزرگتر شده دید خوبی نسبت به مشاور ندارم راستش