عزیزم از نظر شما اشکال داره که به خانوادش کمک کنه یا فقط چون پنهانی ناراحت میشی ؟
حس می کنی یا مطمئنی ؟
شرایط مالیتون چطوره ؟
اگر وضعتون خوب باشه چه اشکالی داره کمک کنه دعا کن خدا انقدر بهتون بده که به همه کمک کنید.
چرا انقدر ناراحتی شاید همسرت فکر می کنه که اونها احتیاج دارن میشه بیشتر توضیح بدی که چجوری به این حس رسیدی ؟
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)