نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
و این خانه وسعتی دیگر می طلبد ، آخر جمعیت خوشبختهای این دیار بس افزون شدهو ........ جایی می خواهیم وسیع تر .
ما را به سرایی وسیعتر می خوانی ، تا همه با همسرود خوشبختی را ترنم کنیم که آبادگاه سازد ؟
آماده ایم تا این سرا را به وسعتی فراگیرتر متصل سازید تا خوشبختان تازه از ره آمده ورود کنند و خوش بدرخشند
![]()
پاورقی
=====
این تاپیک به دلیل فراوانی تعداد صفحات قفل می گردد و منتظر می مانیم تا مدیر محترم تاپیک جدید باز کنند .
.
.










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)