به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 154
  1. #91
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    غضنفر داشته تو جاده رانندگی می کردی یهو یه کامیون از روبرو بهش نزدیک می شه هر چی می زنه ترمزش نمی گیره

    به دوستش می گه اصغر پاشو تصادفو ببین.

    یارو شیشه زده بود انواع بستنی موجود است غضنفر می ره داخل می گه یه دونه انواع بستنی بده.

    غضنفر برای دوستاش تعریف می کرده رفته بودم جنگل یهو یه خرس گذاشتم دنبال هی من می دوویدم خرسه میومد

    لیز می خورد هی من می دوویدم خرسه میومد لیز می خورد ... بهش می گن تا اینجا اومدی خودتو خراب نکردی؟

    می گه پس فکر کردید خرسه برای چی لیز می خورد؟

  2. 6 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 25 دی 90)

  3. #92
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    سلام،

    خالم بنده خدا معده درد گرفته بود و برده بودنش بیمارستان.
    حالا ما هم نگران بودیم و داشتیم تلفنی از مادر بزرگم حالش رو می پرسیدیم.

    مادر بزرگم میگه: دکتر گفته معده اش عصبانی شده!

    ظاهراً دکتر گفته بود که این درد مال استرس و عصبی بودنه

    حالا هم مادربزرگم خیلی ناراحته، ما هم نگران، ولی من خنده ام گرفته بود، هر کاری می کردم نمی تونستم جلوی خودم رو بگیرم. مامانم هم خنده اش گرفته بود، هی اشاره می کرد از اتاق برو بیرون، اینجا نخند! مادربزرگم هم اون طرف خط کلی ناراحته و نمی خواستیم بفهمه ما داریم می خندیم!

    البته حال خالم بهتره خدا رو شکر :)

    عجب معده ی پرخاشگری داره این خاله ی ما! :)
    باید بدیم چندتا مقاله ی همدردی بخونه :)

  4. 14 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (جمعه 09 دی 90)

  5. #93
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    آقا حامد اتفاقا توی گویش محلی این جمله ای که مادر بزرگتون گفتند رایج هست.
    معده اش عصبانی شده .:P

  6. 7 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (یکشنبه 25 دی 90)

  7. #94
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    یه سری کلمه همراه با معنی اونها

    سه‌پایه : ۳ تا آدم باحال که همیشه پایه هر حرکتی‌ هستند

    قمقمه : پَ ن پَ قم هالیووده

    خورشت بامیه : مسئولیت پختن خورشت بر عهده من است

    زنبوردار : کسی که همسر بلوند دارد

    کاشمری : در آرزوی ازدواج

    کاج : نمایندگی انتشارات گاج در دوبی

    ژنتیک : ژنی که عامل اصلی تیک زدن در انسان می باشد

    هشتگرد : ۵

    وایمکس : درنگ چرا ؟

    خراب : نوعی نوشیدنی حاوی تکه های کوچک خر

    شیردان : آنکه شیر خوب را از بد تمیز می دهد

    گشتاور: یک سری همسایه نخاله که به هنگام برگزاری مهمانی‌های شبانه پلیس را
    خبر می کنند.

    البرز: عربها به « پرز » گویند

    چرا عاقل کند کاری‌:‌..... ... یک ضرب المثل شیرازی

    هردمبیل: جایی که در آن بابت هر چیزی قبض صادر میشود

    غیرتی: هر نوع نوشیدنی به جز چای

    قرتی : نوعی چای که با قر و حرکات موزون سرو میشود

    پنهانی : قلمی که جای جوهر با عسل مینویسد

    مختلف : مرگ مغزی

    مورچه خوار : خواهر مورچه. فحشی که موریانه ها به هم می دهند

    جدول : کسی که نیاکانش علاف باشند را گویند

    کره حیوانی : بیچاره ناشنواست

    توله سگ : حاصل تقسیم مساحت سگ بر عرض آن

    کته ماست : آن گربه مال ماست

    Saturday : روز جهانی ساطور

    کراچی : پس تکلیف ناشنوایان چه میشود ؟

    یک کلاغ چهل کلاغ : نبردی ناجوانمردانه بین کلاغ‌ها

    وانت : اینترنت آزاد و بدون فیلتر

    اسلواکی : نرم و خرامان گام برداشتن

    نیکوتین : نوجوانی خوش سیرت

    نلسون ماندلا: نلسون اون وسط گیر کرده

    تهرانی: تیکه های هلوی باقیمانده ته آبمیوه

    وای من که مردم از خنده


    خودم میگم خودمم میخندم:)

  8. 13 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (دوشنبه 21 فروردین 91)

  9. #95
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    اصولا منطق چیست؟؟


    معلم کمی فکر کرد و جواب داد : گوش کنید ، مثالی می زنم ، دو مرد - پیش من می آیند. یکی تمیز ودیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد

    می کنم حمام کنند.شما فکر می کنید ، کدام یک این کار را انجام دهند ؟
    هردو شاگرد یک زبان جواب دادند : خوب مسلما کثیفه !
    معلم گفت : نه ، تمیزه . چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر
    آن را نمی داند.پس چه کسی حمام می کند ؟
    حالا پسرها می گویند : تمیزه !
    معلم جواب داد : نه ، کثیفه ، چون او به حمام احتیاج دارد.وباز پرسید :
    خوب ، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند ؟
    یک بار دیگر شاگردها گفتند : کثیفه !
    معلم دوباره گفت : اما نه ، البته که هر دو ! تمیزه به حمام عادت دارد و
    کثیفه به حمام احتیاج دارد. خوب بالاخره کی حمام می گیرد ؟
    بچه ها با سر درگمی جواب دادند : هر دو !
    معلم بار دیگر توضیح می دهد : نه ، هیچ کدام ! چون کثیفه به حمام
    عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد!
    شاگردان با اعتراض گفتند : بله درسته ، ولی ما چطور می توانیم
    تشخیص دهیم ؟هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است
    معلم در پاسخ گفت : خوب پس متوجه شدید ، این یعنی: منطق !
    و از دیدگاه هر کس متفاوت است

  10. 5 کاربر از پست مفید هاله نو تشکرکرده اند .

    هاله نو (سه شنبه 27 دی 90)

  11. #96
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    این تاپیک رو گذاشتند که جوک بنویسیم. من نیاز نیست جوک بنویسم، همین خاطرات رو که تعریف می کنم، خوبه... خودش جوکه :)

    فکر کنین 8-9 ماه روی یک پروژه زحمت کشیدم... (البته در کنار همدردی )
    بعد حالا 1-2 ماهه دارم حاصل زحمات رو تو پایان نامه می نویسم.
    اون وقت امشب داشتم با بابام voice می کردم. میگم بابا می خوای تا اینجاش رو نشونت بدم؟
    بابام میگه آره. فایل رو براش فرستادم. همینطوری صفحه به صفحه می رفت جلو.

    مثلاً من انتظار داشتم یک تشویقی چیزی بکنه :)
    حداقل بگه چه شکل های قشنگی

    یک سوال کرد که راجع به این توضیح بده. خیلی کلی توضیح دادم که هدف ما چی هست و چی کار می کنیم.
    بعد گفت خب ولی این کاری که کردی، فلان مشکل رو داره که! (حالا این همه خوبی داره ها...، دست گذاشته رو تنها عیبش!)
    گفتم آره، این مشکل هست. ولی نقاط قوت زیادی داره و نتایج خوبی به دست آوردم.

    بعد یکم وقت گذشت. یک دفعه بابام با صدای ذوق زده گفت: اَ...... چقدر جالبه!!!!
    منم کلی حال کردم... کیف کردم..... پیش خودم گفتم بابا چی دیده که اینقدر براش جالبه؟ گفتم بابا چی جالبه؟ صفحه چندی الآن؟

    گفت: نه، هیچی، تلویزیون داره صحنه های جالبی نشون میده

    منم ضایع شدم، گفتم باشه بابا، من میرم شام بخورم

  12. 9 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (سه شنبه 27 دی 90)

  13. #97
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    آیـــــــــــــــــــــا مـــــــــــیدانید؟


    شما نمی توانید در حالیکه زبانتان بیرون است نفس بکشید..!!!

    .
    .
    .
    .
    .
    ... لطفا اون زبون مبارک رو بدید تو، الان دور از جوون با اینکارتون شبیه یک سبک عقل شدید!!


    میگن: تنبلی مـــادر همه عادت ‌های بد ماست


    ولی خب بــه ‌هر حال مادره و احترامش واجبـــه



    اینا به کنار
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    مُسکن از کجـــا می‌فهمه مــا کجامون درد میکنه ؟


  14. 12 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (یکشنبه 25 دی 90)

  15. #98
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )



    > امتحان پایانی فلسفه بود. استاد فقط یک سوال برای دانشجویان مطرح کرده بود. سوال این بود:
    > "شما چگونه میتوانید من را متقاعد کنید که صندلی جلوی شما نامرئی است؟"
    >
    > تقریبا یک ساعت زمان برد تا دانشجویان توانستند پاسخ های خود را در برگه امتحان بنویسند، به غیر از یک دانشجوی تنبل که تنها ۵ ثانیه طول کشید تا جواب را بنویسد !
    > چند روز بعد که استاد نمره های دانشجویان را به آنها داد، آن دانشجوی تنبل بالاترین نمره ی کلاس را گرفته بود !!
    > او در جواب نوشته بود:
    >
    > "کدام صندلی؟"
    >
    > پیام اخلاقی: مسائل ساده رو پیچیده نکنین !!

  16. 2 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (سه شنبه 27 دی 90)

  17. #99
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    301
    امتیاز
    2,429
    سطح
    29
    Points: 2,429, Level: 29
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,706

    تشکرشده 1,723 در 325 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )

    گفت: از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست........
    گفتم: این حال تو را میفهمم، دستشویی آنجاست......

  18. 4 کاربر از پست مفید دانوب تشکرکرده اند .

    دانوب (سه شنبه 27 دی 90)

  19. #100
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: زنگ تفریح (خنده و نشاط .... )


    Keyboard
    چه کسی برنده شد؟

    Communication Board
    کامیون کی شن ها رو برد؟

    Morphine
    باید بیشتر فین کنی

    MissCall
    دختر نا بالغ را گویند

    Freezer
    حرف مفت

    Suspicious
    به لهجه اصفهانی: ساس از بقیه ی حشرات جلو تر است

    Johnny Depp
    قاتل افسرده

    Acer
    ای آقا!

    Welcome
    دهن لق

    Manual
    من و بقیه

    Accessible
    عکس سیبیل

    Refer
    فر کردن مجدد مو

    See you later
    لات تر به نظر میای!

    Good Setting
    آن سه چیزِ نیک را گویند: گفتار نیک - کردار نیک - پندار نیک.

    Piece of a man who owns a locker
    مرتیکه لاکردار!

    Above Border
    فرامرز

    Insecure
    این سه نابینا

    Business
    اشاره به بوزینه در گویش اصفهانى

    Legendary
    ادارهٔ محافظت از لجن و کثافات شهری

    Subsystem
    صاحب دستگاه

    Velocity
    شهری که مردم آن از هر موقعیتی برای ولو شدن استفاده می‌‌کنند

    Comfortable
    بفرمایید سر میز

    Long time no see
    دارم لونگ می‌‌پیچم، نگاه نکن!

    Cambridge
    شهری که تعداد پلهایش انگشت شمار است

    Categorize
    نوعی غذای شمالی که با برنج و گوشت گراز طبخ می‌‌شود

    Jesus
    در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند

    Hairkul
    آنکه روی شانه‌‌هایش مو دارد

    Watergate
    دروازه دولاب

    UNESCO
    یونس کجاست؟

    Finland
    سرزمینی که مردمانش مشکل گرفتگی بینی‌ دارند

    Damn You All
    دم همتون گرم

    Latino
    لات بازی ممنوع

    Godzilla
    خدای استفاده کردن از مرورگر موزیلا

    Savage Blog
    ساوجبلاغ

    Betamethasone
    منطقه اى در معرض بتا و از این دست امواج


  20. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 28 دی 90)


 
صفحه 10 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.