دختر مهربون خیلی مهربون و فهمیده و منطقی و باهوشه و قوه تحلیل بالایی داره(از روی پست هایی که برای مشاوره می زنه کاملا محسوسه این)
حس همدردی بسیار بالایی داره ....
با تازه واردان خیلی خوب و صمیمی برخورد می کنه.
یادم رفت اینو بگم
با مدیریتش تو صندلی داغ گرما و جذابیت به اینجا بخشیده![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)