شما هم همین طور ممنون تز وقتی که گذاشتیننوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
تشکرشده 1,334 در 350 پست
شما هم همین طور ممنون تز وقتی که گذاشتیننوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
شوکا (جمعه 23 دی 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
اعضای خوب تالار امشب تا ساعت 12 شب نوبت خانم شوکا در صندلی داغ تمام می شود از خانم شوکا محترم به زییایی به سو ا لات پاسخ دادند خیلی تشکر و قدردانی می کنم![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 25 دی 90)
تشکرشده 1,334 در 350 پست
سوالاتون عالی بود و خیلی انرژی گرفتم ،از اون چیزی که فکر میکردم خیلی فراتر بود سوالاتوننوشته اصلی توسط جرجیس
بعضی هاش واقغا ادم رو به فکر وادار میکنه
ممنونم جرجیس عزیز
شوکا (یکشنبه 25 دی 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به اعضای خوب تالار
من همکار در صندلی داغ بودم من چند وقت به مرخصی بروم همکار در صندلی داغ نیستم همکار صندلی داغ خانم نازنین 1 است مدیر صندلی داغ خانم دختر مهربون است خانم نازنین 1 با کمک خانم دختر مهربون صندلی داغ خیلی داغ جذاب اموزنده علمی داشته باشیدامیدوارم در صندلی داغ موفق باشید از امشب همکار جدید صندلی داغ خانم نازنین 1 کار شروع می کند
اعضای خوب تالار دوست داری در صندلی داغ شرکت کند به خانم نازنین 1 و خانم دختر مهربون پیام خصوصی بزند و اعلام کند دوست دارند در صندلی داغ شرکت ککند
نظر پیشنهادات درباره صندلی داغ دارید به خانم نازنین 1 و خانم دختر مهربون پیام خصوصی بزنید نظر و پیشنهادات بدهید خوشحا ل می شویم
محمدابراهیمی (شنبه 24 دی 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
محمدابراهیمی
خیلی خیلی خیلی ممنون از اینکه از من خواستید همکاری کنم
ا ا ا همکار دایمی خودتون باشید!
چشم من خوشحال می شم بتونم همکاری کنم ولی ان شالا خودتون با روحیه برگردید.![]()
نازنین آریایی (یکشنبه 25 دی 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام
خیلی خوشحال هستم که به عنوان اولین فعالیت در صندلی داغ یک خبر خوب و هیجان انگیز بهتون می دم
مهمون بعدی صندلی داغ
دختر مهربون
زودی اومدم اعلام کردم که نتونه بزنه زیرش![]()
نازنین آریایی (دوشنبه 26 دی 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام
چی شد الان؟!!
داشتیم تازه حرفشو میزدیم که
باشه دیگه. چیکار کنیم.
در خدمتم. بفرمایید.
خانم مدیر جدید از الان قاطعیتش رو نشون داد:)
دختر مهربون (دوشنبه 26 دی 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نوشته اصلی توسط نازنین 1
نازنين جان خوشمان آمد. مرحبا
دختر مهربون جون
گهي زين به پشت گهي پشت به زين
گلنوش67 (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
خب به سلامتیه دختر مهربون گل
خیاط تو کوزه افتاد
حالا جدا از شوخی ، بسیار خوشحالم که دختر مهربون عزیز رو صندلی نشسته و بنده اولین کسی هستم که می تونم داغش کنم
بچه لطفا اجازه ندید شعله اش پایین بیاد
و اما سوالات من
روش دختر مهربون برای برای حل مشکلاتش چیه؟
یکی از تجربه های بزرگ زندگی دختر مهربون چی بود؟
آخرین موفقیتی که تو زندگیت کسب کردی چی بود؟ رمز موفقیتت چی بود؟
آیا عشق خالی برای ازدواج کافیه؟ اصلا عشق از نگاه دختر مهربون یعنی چی؟
رابطه ات با پدرت در چه حالی هست؟
شرایط چقدر می توانند در زندگیمون تاثیر گذار باشند؟ منظورم اینه که آیا میشه گفت گاها ما به خاطر شرایطمون موفق می شیم؟
نظرت در مورد فرزندانی که حاصل رابطه نامشروع هستند ،چیست؟ آیا می شه گفت فقط به این دلیل که اونا حاصل یک گناه هستند ، حق زندگی کردن ندارند؟ در جامعه ای که همه دید بد بهشون دارند ، چطور می توانند موفق شود؟ رابطه عدالت خداوند با این موضوع چیه؟
اولین دلیلت برای نداشتن رابطه خارج از چارچوب چه بوده است؟
روز تولد دختر مهربون کی هست؟
کسی چه می داند ، شاید باز هم برگشتم
gole maryam (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
به به چه عالییییییییییییییییییی
![]()
![]()
![]()
![]()
نازنین اتفاقا دیروز به دختر مهربون با پیام خصوصی گفتم بشینه رو صندلی داغ :)
از کجا فکر منو خوندی نا قلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D
الان کار دارم برمیگردم و با سوالام صندلی رو داغ می کنم تا آتیشش رو ببریم باغ همدردی!
bahar.shadi (دوشنبه 26 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)