سلام مهسا جان
به نظر من اولین اشتباهی که کردی این بود که قبول کردی همسرت توی دوران عقد بیاد و با شما هم خونه بشه
که بعدش بخواد با بحث برگرده خونشون
یه کمم باید به خانوادش حق بدی عزیزم شما عقدین
و هنوز زندگی مشترکتون رو هم شروع نکردین
نباید بگی (سر و کله خانواده شوهرم و دخالت ها و کنترل هاشون روی زندگیمون پیدا شد)
نمیتونی این توقع رو داشته باشی که خانوادش اون و رها کنن
مواظب باش به خانواده نامزدت بی احترامی نکنی
این نامزدی که میگی ،تا قبل از اینگه همسر تو بشه توی اون خانواده بوده(هنوز هم هست)
تمام زندگیشو با اونا گذرونده
بی احترامی به اونها نوعی بی احترامی به همسرته
اگه میخای نظر همسرت رو به خودت جلب کنی احترام خانوادشو داشته باش حتی اگه بهت بدی کردن
بعد با خوبی سعی کن متوجشون کنی که از کارشون ناراحت شدی
این فکرهای بدی هم که راجع به همسرت داری ((خسیس و دوبهم زن شده و دائما دنبال حرف و حدیث میگرده)) رو سعی کن از تو ذهنت پاک کنیاحتمالا این برداشت توئه
شاید در مورد خانوادش یه چیزی میگی که باعث میشه سریع جبهه بگیره
خیلی حساسیت روی خانوادش نشون نده این باعث میشه اونم روی کارهای تو با خانوادش حساس بشه حتی اگه چیز خیلی کوچیک و بی اهمیتی هم راجع به اونها بگی جبهه بگیره
موفق باشی![]()







احتمالا این برداشت توئه

علاقه مندی ها (Bookmarks)