سلام

اگر بدونید چقدر دلم میخواست همین اعتماد و اطمینانی که این پرنده های وحشی به این آدمها دارند و از دستشون نون میخورند را من داشتم ...

بهر حال این پرندگان بخت برگشته که من از پنجره میبینم هنوز در اسارت بسر میبرند:( ...