به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 دی 90 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1390-8-11
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,091
    سطح
    17
    Points: 1,091, Level: 17
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 86 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    سلام دوستهای خوبم
    من سر اینکه همسرم الکل مصرف میکرد دعوا میکردم و بشقاب میشکستم و کارم شده بود گریه باور میکنید نظر کردم به امام حسین تو ماه محرم و دوم اینکه من نماز نمی خوندم از وقتی که نماز می خونم حرفام رو به خدا میگم اروم میشم نظر کردم از 1 هفته قبل محرم تا امروز همسرم الکل نخورده
    و من یاد گرفتم با صبر و توکل به خدا به ارامش برسم

    همسرم شبها دیر به خونه میاد چون پیش پدرش کار میکنه و شغلش ازاده من هر شب با هاش دعوا میکردم به جای خسته نباشید ولی الان یاد گرفتم که اگه کنترل نکم همسرم رو و بهش گیر ندم دوست داره زود تر بیاد خونه
    از خدا می خوام راه و روش زندگی کردن رو بهم یاد بده و اونجوری که دوست داره بنده خوبی باشم
    اگر لایق باشم برای تک تک شما دعا میکنم
    خدایا به همه دوستهای همدردی ارامش بده
    الهی امین

  2. 18 کاربر از پست مفید گفتگوی بیتا تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), گفتگوی بیتا (یکشنبه 17 دی 91), میشل (دوشنبه 24 فروردین 94)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    چند روز پیش در اثز سهل انگاری من، دخترمون یکی از وسایل خیلی با ارزش و مهم همسرم رو شکست. من هم دیشب متوجه شدم و اول صبر کردم همسرم شامش رو خورد (گرسنه نباشه) و بعد موضوع رو بهش گفتم . همسرم خیلی ناراحت شد و داشت شروع می کرد به عصبانیت که سریع با حالت مظلومیت و لوسی گفتم لطفا بگو فدای سرتون (بهش احساس قدرت دادم تا از موضع قدرت ببخشه). و اونم یک لبخندی زد و گفت امیدوارم شرکتش بتونه درستش کنه. و دیگه دعوایی راه نیافتاد و توبیخی در کار نبود.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 13 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ava.f (چهارشنبه 27 آذر 92), deljoo_deltang (پنجشنبه 08 دی 90), fahimeh.a (یکشنبه 06 تیر 95), mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), میشل (دوشنبه 24 فروردین 94)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    ......

  6. 4 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), setareh (سه شنبه 27 دی 90)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 دی 90 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1390-8-11
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,091
    سطح
    17
    Points: 1,091, Level: 17
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 86 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    سلام دوستهای خوبم
    همسر من به دوستش پول قرض داده بود تو زمانی که ما خودمون به پول نیاز داشتیم که این قضیه مال 2 سال پیشه
    من هم هر چی بهش میگفتم به این دوستت اعتماد نکن ادم زبون بازیه میگفت نه الان گرفتاره من که دیدم حرفم برو نداره گفتم خودت خوب فکر کن بعد تصمیم بگیر که همسرم بدون اینکه به من بگه این کار رو کرد من که تازه متوجه شدم بهش چیزی نگفتم و حالا میبینم از این کارش پشیمونه و دیگه به هیچ دوستی اعتماد نداره که پول قرض بده واین که من دعوا نکردم باعث شده که از کارش پشیمون بشه و درس بگیره خدا رو شکر


    همسرم هر شب که میاد خونه میره حمام و حوله تنش رو میره بالای در اویزون میکنه میگه اینطوری حوله زود خشک میشه در صورتی که هر دفعه خودم بردم حولش رو تو حمام اویزون کردم و بهش گفتم نمای اتاق رو بد میکنه فایده نداشت که نداشت باز همون کارو انجام میداد من که خسته شدم از بس گفتم حوله جاش تو حمامه با دعوا گفتم نشد با خوبی گفتم نشد خودم میزاشتم سر جاش یاد بگیره نشد اخر به این فکر رسیدم که یکی 2 بار بهش گفتم مثل اینکه فراموش میکنی حولت رو بزاری سر جاش این دفعه من میزارم سری بعد دیگه فراموش نکنی ها اگه منم یادم رفت بهم بگو که نمای اتاق بد نشه موفق شدم ودیگه حولش رو سر جاش میزاره

  8. 14 کاربر از پست مفید گفتگوی بیتا تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), گفتگوی بیتا (سه شنبه 13 دی 90), میشل (دوشنبه 24 فروردین 94)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 فروردین 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 582 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    من يه اشتباه بزرگ زندگيم اين بود كه مي خواستم همه عالمو ادم شوهرمو تاييد كنن و اگه يه روزي يه جايي مي ديدم كاري كرده كه احتمالا به كسي بر خورده يا باعث شده بقيه پشت سرش حرف بزنن،بق مي كردم و زهر مار مي شدم.بعد هم كه اون هي مي گفت چي شده منم بي محلي ميكردم تا اخر يكيمون مي تركيد و دعووااااا.....
    ولي حالا اصلا اين طوري نيستم.مي گم من مهمم كه اينفدر شكر خدا ازش راضي ام.به بقيه ربطي نداره...هر فكري دوس دارن بكنن.چون محاله كسي پيدا بشه كه همه عالم تاييدش كنن...در ضمن خيلي از اين ادما از نظر خودم اخلاقايي دارن كه قابل تاييد نيست...پس ديگه بخاطر هيچ كس زندگي نمي كنم.

    يه اشنباه ديگه من اينه كه وقتي ناراحتم ناراحتيمو نشون مي دم و اين توي جمع واسه شوهرم خيلي بده.چون همه فكرمي كنن اون اذيتم كرده و اين باعث عدم محبوبيت اون مي شه در حالي كه 90 درصد مواقع اين منم كه موقعيت رو خوب مديريت نكرده بودم و اون بي تقصيره...

    يه اشتباه ديگه زندگيم اين بود كه فكر مي كردم فقط شوهر منه كه از كوره در مي ره بد و بيراه مي گه و كاهي عصباني ميشه در حالي كه همه مرداي عالم اينجورين..و همين باعث ميشد فكر كنم بقيه خيلي خوشبختن و من بدبختم واينو حتي شوهرم مي فهميد كه داعونش مي كرد...

    يه اشتباه من اين بود كه شوهرم اولين نفر زندگيم نبود و خونواده م بهش ترجيح مي دادم كه بعد فهميدم هر چقدر من بيشتر طرف شوهرم باشم اونا كمتر نگران منن چون مي فهمن كه دوستش دارم و برام عزيزه.

    يه اشتباه من اين بود كه هر وقت اون داد ميزد منم هوار مي كشيدم ودعوا بيخ پيدا مي كرد درحالي كه اگر سكوت ميكردم مثل يه اب سرد اتيشش خاموش مي شد ومهربون تر از قبل بر مي گشت.

    اگر همه ما كاراي معقولي رو كه شوهرمون دوست داره انجام بديم و كارايي كه دوست نداره رو تكرار نكنيم وبه نظر فوق العاده اهميت بديم(كاري كه دوست داريم اون در حقمون انجام بده)مثل يه ملكه ميشيم و بعد از يه مدتي حرف حرف ماست.بخدا اين راسته راسته.اگر به موقعش به اونا ميدون بدي اونا همه زندگيشونو بهت ميدن ولي همه اينا بايد صادقانه و عاشقانه باشه....گاهي فقط يك سكوت يا يك لبخند يا يه تشكر ساده يا يه تعريف اونا رو تا عرش ميبره وشما رو هم در نظرشون بالا ميبره.
    پس يه پيشنهاد:
    يه دفترچه بردارين و كاارايي كه اون دوست داره و دوست نداره رو بنويسن و كارايي كه شما مي تونين انجام بدين واسش رو هم پيدا كنين.

  10. 11 کاربر از پست مفید فرشته سفيد تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), فرشته سفيد (دوشنبه 25 اردیبهشت 91), میشل (دوشنبه 24 فروردین 94)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 دی 90 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,638
    سطح
    23
    Points: 1,638, Level: 23
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 51 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    سلام دوستان من یه دلخوری از شوهرم دارم اگر ممکنه منو راهنمایی کنید.
    همسرم برا یه کار اداری چند روزه که رفته تهران و اونجا مهمون خواهرشه والبته به همراه مادرش این سفر رو انجام داده.تو این چند روزه هر چی می گم عزیزم جات خالیه دلم تنگ شده تاثیری برا برگشتش نداشته.منم تو آخرین تماسش گفتم کی می خوای برگردی و اون گفت شاید فردا یا فردا شب بلیط بگیرم. با ناراحتی گوشی رو قطع کردم.خیلی ازش دلخورم.احساس می کنم دوستم نداره و برا برگشتن اصلا عجله نداره و هیچ احساس مسئولیتی نسبت به من و زندگی مشترکمون نداره. آخه تو این مدت من تنها بودم.البته کار اداریش تموم شده

  12. 2 کاربر از پست مفید ف.ا تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), ف.ا (پنجشنبه 02 آذر 91)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    مشکل: نامزدیم و مثلا تو دوره شناخت! الان چها روزه حرف نزدیم! قبلا اگه یه روز حرف نمیزدیم کلی ایمیل میفرستادم و زنگ و اینا یعدوم با سخنان منطقی قانعش میکردم هر روز بم زنگ بزنه و خوب یه مدتیم خوب شده بود اما این بار که 4 روزه ازش بی خبرم روز اول یه بار زنگ زدم جواب نداد ! یبارم پیام فرستادم که من خونه ام اما بعد که دیدم آنلاینه و جواب نمیده....


    راه حل: شیوه مو عوض کردم ! دیگه با خانوادم میگم زنگ نمیزنه نمیدونم جواب منم نمیده! خودمم نه زنگ نه ایمیل نه هیچی تا با خودش کنار بیاد تصمیم بگیره فعلا هم دارم برنامه ریزیمو طبق قبل ادامه میدم( این ترمم عقب افتادم چون مرخصی گرفتم به خاطرش حالا خوبه بابا م نذاشت انصراف بدم!!! )


    الان خیلی خوشحالم احساس خوبی دارم!!! خسته شده بودم از وابستگی و انتظار

  14. 6 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), میشل (دوشنبه 24 فروردین 94), جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 12 بهمن 90)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 مرداد 91 [ 00:55]
    تاریخ عضویت
    1391-2-24
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    695
    سطح
    13
    Points: 695, Level: 13
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 26 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    نقل قول نوشته اصلی توسط شكوفه

    تا چند وقت پيش همش سراينكه شوهرم توي كار خونه كمكم نمي كنه بهش غز مي زدم و همش دعوا راه مي انداختم اما شوهرم با شوخي و خنده ردش مي كرد اما غافل از اين بودم كه با اين غر زدناي بي موقم اونو از خودم دور مي كردم

    اما بعد از يه اتفاق كوچولو و اينكه ديدم شوهر م نسبت به زندگيمون بي انگيرزه شده كم كم سعي كردم با كمك گرفتن از

    از مركز مشاوره خودم رو اصلاح كنم و ديگه نه تنها غر نمي زنم بلكه با مهربوني و خنده و حرفهاي عاشقانه درخواستمو به شوهرم ميگم

    الان ديگه حتي اگه به شوهرم بگم نمي خواد ظرف بشوري قبول نمي كنه و 1 شب در ميون كمكم مي كنه و منم موقعي كه اون داره كمكم مي كنه دور و برش مي چرخم و تنهاش نمي ذارم و به يه بهونه اي خودمو نزديكش سرگرم مي كنم تا از كاركردن لذت ببره و خسته نشه

    الان متوجه شدم كه شوهرم از قبلا هم زودتر مياد خونه و خيلي با انگيزه شده و خيلي خوشحالم

    چون يكبار خودمو رو جاي اون گذاشتم و ديدم چقدر سخته يه نفر همش دائم تو سرت غر بزنه
    گلم بگو چکار کردی که شوهرت توی ظرف شستن کمکت میکنه؟؟؟؟ بگو ماهم انجام بدیم.
    البته خدائیش همسر من توی کارای خونه کمکم میکنه ولی همیشگی نیست.

  16. 5 کاربر از پست مفید نیایش جان تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), نیایش جان (پنجشنبه 02 آذر 91)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    بالهاي صداقت عزيزم خداييش خيلي تاپيك جالب و كاربردي و قشنگيه!
    فقط حيف به قول دوستان تاريخ گذشته س!
    نميشه يه كاري كنيد دوباره همه بيان نظرشونو بگن؟
    نميدونم اين پست رو ميخونيد يا نه.

    خيلي دوستون دارم

  18. 4 کاربر از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده اند .

    Hamdardi2 (پنجشنبه 25 آبان 91), mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آبان 91 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-18
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    208
    سطح
    4
    Points: 208, Level: 4
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن

    مرسی از اینکه تجربیاتتون رو در اختیار همه می زارین .

  20. کاربر روبرو از پست مفید هستی 63 تشکرکرده است .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکلات زناشویی
    توسط mahtabgh در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 مرداد 94, 00:53
  2. پژوهش دانشگاهی درباره خیانت زناشویی
    توسط دانشجوی خانواده درمانی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اسفند 93, 17:34
  3. سردی هر دومون در رابطه زناشویی
    توسط samantasara در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 28 آذر 93, 19:09
  4. راههای مقابله با بحران ها در زندگی زناشویی (( حتما حتما بخوانید ))
    توسط مهاجر بي نشان در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 07 مرداد 91, 03:34
  5. بامشکل انتقام جویی چه کنم؟
    توسط javad.m در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 شهریور 90, 22:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.