دوست عزیز
کاری است که متاسفانه شده و آنچنان خطای بزرگی هم نیست که دچار عذاب وجدان بشوی.
قرار نیست شما یک عزاداری حالا انجام بدی یکی زمانی که همسرتون فهمید.
پس لطفا الان اصلا به این موضوع فکر نکن و سعی کن همسر خوبی برای شوهرت باشی.
ویژگیهای شخصیتی شما الان در زندگی مشترکتون و در رفتارهاتون در روزهای آینده ملاک سنجش
و ارزش خواهد بود نه کاری که مربوط به سالها پیش هست و آنچنان خلاف و گناه نابخشوندنی هم نیست؟!
اعتماد به نفست را تقویت کن.
موفق باشی.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)