به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 بهمن 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    1,153
    سطح
    18
    Points: 1,153, Level: 18
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 59 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتارهای غلط من در زندگی مشترک

    شنیدین میگن همه مردا سروته یه کرباسن؟خوب ما خانوم ها هم که بدتریم که. من کلی اشتباه مشترک با همه داشتم
    - نتونستم حرمت خانواده ی نامزدم رو جلوش نگه دارم و اشتباهات اونا رو می زدم تو سرش و قسمت عمده ی دعواهام سر اونا بود( امروزم بعد یه ماه که همو دیدیم،علی رغم همه ی تلاشی که کردم واسه به کار بستن توصیه های دوستان خوب همدردی،6 ساعت خودمو کنترل کردم یه ساعت آخر دوباره گند زدم)
    - زیادی حساس هستم و الکی به هر جمله و هر رفتار کوچیک اونقدر فکر می کنم که یه چیزی ازش در بیارم، هم خودمو اذیت کنم،هم اون طفلی رو
    - پرتوقعم! کارای خودمو بزرگ می کنم و کارای اونو ساده و معمولی، این باعث می شه ازش دلخور شم
    - یه رفتار خوب رو شروع می کنم اما تا آخرش نمی رم و زود ول می کنم
    - وقت دعوا و دلخوری خوبی های نامزدم و زحمت هایی که می کشه یادم میره و فقط به بدی هاش فکر می کنم که دلخورتر و عصبی ترم می کنه
    - جلوی دوستامون از خانوادش بدگویی می کردم و متلک مینداختم و تحقیرش می کردم اون طفلی ام صداش در نمی اومد، تا زندم خودمو بخاطر این کارم نمی بخشم، خدا کنه اون منو ببخشه. الان خیلی بهتر شدم اما هنوزم گاهی کنترلم رو از دست می دم
    - با پیش داوری از کارا و حرف های قبلی در مورد خانوادش و کاراشون نظر می دم
    - بدبین و دیر باورم. الانم گیر دادم که از من دوری و محیطت عوض شده داری ازم فاصله میگیری و با کس دیگه آشنا شدی و پشیمونی....امروزم تکرارش کردم و کلی ناراحت شد
    - زیادی گریه می کنم و ارزش گریه ی خودم رو جلوش کم کردم
    - ذهن خوانی در حد وحشتناک،با این که با دعوا و التماس و خواهش ازم خواسته این کارو نکنم
    - بی سیاستم و بی فکر حرفای دلم رو می گم، زود پشیمون می شم اما گاهی بی فایدست
    - نمی تونم خرجم رو کنترل کنم و گاهی پولی رو که اون با زحمت درمیاره الکی خرج هیچی می شه تازه هنوز رسماً خبری نیست، باید تا تو زندگی نرفتیم این مشکل رو حل کنم
    - وقتی خیلی ناراحتم سکوت می کنم و بغ می کنم، اونم هی می پرسه و سکوت تا آخرش عصبی می شه و دعوا...
    - دیر می بخشم و گذشته رو الکی نبش قبر می کنم
    اصلاً من آدمم با این همه بدی؟

  2. 4 کاربر از پست مفید bahar_t تشکرکرده اند .

    bahar_t (یکشنبه 18 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.