سلام به تمامی دوستان گلم.
خیلی خوشحال شدم ازنظرات همگی جای تشکرازهمگی شما.
ممنون ازلطفتون.
من خودم قبلا منشی شوهرم بودم وخوب با اخلافش آشنا هستم.
همون طورکه گفتم خیلی آقاست.
مشکل ازمنه که به قول دوستان میشه کنارش بذارم.
درآخربازهم متشکرم ازتمامی دوستان








علاقه مندی ها (Bookmarks)