ببخشید تو پست قبلی یه سری جملات را یادم رفت بنویسم. اون هم اینکه نظر مدیر همدردی این بوده که چون من تو معیارهای ازدواجم مطمئن و دقیق نیستم، برای همینه که پدرم می تونه برچسب بزنه و اینکه اگر روش تعامل با خانواده را بلد باشم و معیارهام را واضح گفته باشم اون وقت مواردی که من می خوام به من پیشنهاد می شه. جواب این بخش از سئوالاتم را گرفتم. ممنون. لطفاٌ به سئوال ذکر شده تو پست شماره 8 جواب بدین.
با پوزش از اینکه پستهای 8 و 9 من یکجا نیستند و نظم درستی ندارند.
با تشکر از شما دوستان![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)