چه جالب خوش به حال همتون شوهر من اصلاً وقتی عکسها و خاطراتمون رو یادش می یارم هیچ عکس العملی نشون نمی ده فقط سکوت شاید با یه کم چاشنی سرد تبسم
دارم روی عکس های عروسی اون زمونا فتوشاپ کار می کنم وقتی صداش می کنم بیا ببین قشنگ شده، یه تبسم به سمت عکس( نه من ) و بر می گرده می ره دوباره تلویزیون ببینه.
صد افسوس که شوهر من خیلی بی احساسه و خشک
وقتی می گین شوهرتون ذوق می کنه شاخ در می یارم که آخه مگه همچین مردی هم پیدا می شه؟؟؟
می بینم فقط مرد منه که حسرت همه چی رو رو دلم گذاشته







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)