گاهی یا شاید اکثر وقتا ما عاشق عاشق شدن هستیم نه اون فرد خاص....................99 درصد وقتا اینه..........ما حس وحال عاشقی را دوست داریم وتصور میکنیم عاشقیم ولی عاشقی جور دیگری است شاید اکثریت مردم هیچ وقت در عمرشون عاشق نشن عاشق واقعی در جهان به تعداد انگشتان دست هم نیست ....همش خودخواهی این احساساتی که اسمشو عشق می گذاریم مال من باشه....عشق من باشه....طبق میل من باشه.....ما دنبال برده ای هستیم که دوستش داشته باشیم پس با عشق اشتباه نگیر بگو یک احساسی بود همین وبس








علاقه مندی ها (Bookmarks)