سلام به نظر من نباید به اون آقا چیزی بگی
عداب وجوانتم الکیه و هیچ خیانتی اتفاق نیافتاده
برای مردا بهتره که بعضی چیزها رو ندونن!!!
خیلی از پسر ها خودشونم قبول دارن که اگه چیزی ندونن براشون بهتره!!
بای
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام به نظر من نباید به اون آقا چیزی بگی
عداب وجوانتم الکیه و هیچ خیانتی اتفاق نیافتاده
برای مردا بهتره که بعضی چیزها رو ندونن!!!
خیلی از پسر ها خودشونم قبول دارن که اگه چیزی ندونن براشون بهتره!!
بای
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)