سلام به نظر من نباید به اون آقا چیزی بگی
عداب وجوانتم الکیه و هیچ خیانتی اتفاق نیافتاده

برای مردا بهتره که بعضی چیزها رو ندونن!!!

خیلی از پسر ها خودشونم قبول دارن که اگه چیزی ندونن براشون بهتره!!

بای