وای عزیزم چقدر درگوشی ات طول کشید.............بیشتر یک سخنرانی بود تا درگوشی ونصفشو خوابم برد....خوب فقط یک کلام می گفتی ختم کلام......شوهرت را دوست داشته باش وواسش بخون
به گمونم دل دیونه من عاشقته
عاشقه با همه جون با همه تن عاشقته..........
تشکرشده 94 در 53 پست
وای عزیزم چقدر درگوشی ات طول کشید.............بیشتر یک سخنرانی بود تا درگوشی ونصفشو خوابم برد....خوب فقط یک کلام می گفتی ختم کلام......شوهرت را دوست داشته باش وواسش بخون
به گمونم دل دیونه من عاشقته
عاشقه با همه جون با همه تن عاشقته..........
مادلین (یکشنبه 11 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)