ولی خدا برای همه است. منتها انگار دل شکسته ها بیشتر به این موضوع حواسشون هست چون بهش نیاز زیادتری دارند ( به ظاهر)
تشکرشده 338 در 108 پست
ولی خدا برای همه است. منتها انگار دل شکسته ها بیشتر به این موضوع حواسشون هست چون بهش نیاز زیادتری دارند ( به ظاهر)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)