سلام
همین طوره که می گوئید.
باید توجه ویژه کنیم که ما معمولا کلیات بیرونی آدمها رو می بینم و با جزئیات درونی خود مقایسه می کنیم، به خاطر اینست که ممکن است به نتیجه اشتباه می رسیم.(آسان بودن برای آنها ، سخت بودن برای ما)
شما اگر سعی کنید با همان آدمها ارتباط ریزتر و دقیقتر و جزئی تر برقرار کنید و حرفهای دلشون را بشنوید، متوجه زحمتها، تلاشها و زمانهایی را که صرف حرکت کرده اند ، می شوید.
حتی می توانید ببیند همیشه افراد در حال حرکت، تغییر و حل تعارض و .... هستند.
آواز دهل از دور خوش است.اشاره به همین مطلب دارد.
به قول قدیمی ها بچه همسایه چه زود بزرگ میشه...![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)