سلام :
چرا همین کارهایی که برای من سخت می نماید برای بعضی ها اسان است؟؟؟
فکر می کنم اونها یه تمرینات روزانه ومداوم داشتن ..من هم چون کارهای سخت اونها رو دوست داشتم .شروع کردم به دویدن .اما نشد !زود خسته شدم .ایستا دم استراحت کنم عقب ماندم .واحساس کردم خیلی سخته !همانجا نشستم و راه رفتن اونها رو که با ارامش و راحت درحالی که لذت هم می برند را نظاره کردم.
با خودم می گم باید این کارهای سخت رااز یه جایی شروع کنم .ولی این دفعه اهسته و پیوسته!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)