نه این جوری نیست که من همسرم را به خاطر کارم بخوام و بیت عشق و کار، کارم را انتخاب کنم.نوشته اصلی توسط sanjab
تنها دلیلی که من می خواستم یه زن هم رشته پیدا کنم این بود که به هم نزدیکتر بشیم
نه این که پله ای بشه برای بالا رفتنم بلکه من می خواستم تکیه گاهی بشم برای پیشرفت کاریش.
می خواستم این جوری بیشتر به همسر آینده ام کمک کنم.
همسرم می تونست با تکیه کردن بر من خیلی هم بیشتر توی کارش پیشرفت کنه اما نمی دونم چرا همه فکر کردین من کارم برام مهم تره.
اما خب حالا که اینجا بحث کردم می بینم پیدا کردن همچین دختری خیلی سخته. پس کلا بی خیال این مسدله میشم.
خب ترم دیگه می خوام شهرستان تدریس همین کار را میکنم. یکی از دخترهای لیسانس اگر شد پیدا میکنم.نوشته اصلی توسط shayana
نه من این جوری نمی خوام. اون مورد تو تاپیک قبلی پیش اومد و گرنه من نمی خوام مدرکش حتما عالی باشه.نوشته اصلی توسط shayana
اکی. راست میگین. قبول دارم. بیشتر در مورد این مسئله فکر میکنم.نوشته اصلی توسط shayana
باشه باشه، قول میدم که این معیار را از میان معیارهای اصلی ام حذف کنم یا حداقل از بالای لیست ببرمش پایین تر.نوشته اصلی توسط بی دل
از راهنمایی همه تون ممنونم. اما اینو بدونین که من هدفم از این کار نزدیکی بیشتر به همسرم بود نه چیز دیگه. حالا بیشتر روی این مسئله فکر میکنم و بعد از این که پایان نامه تموم شد و برگشتم خونه، با فکر آزاد معیارهامو تنظیم میکنم.







تنها دلیلی که من می خواستم یه زن هم رشته پیدا کنم این بود که به هم نزدیکتر بشیم
نه این که پله ای بشه برای بالا رفتنم بلکه من می خواستم تکیه گاهی بشم برای پیشرفت کاریش.
همسرم می تونست با تکیه کردن بر من خیلی هم بیشتر توی کارش پیشرفت کنه اما نمی دونم چرا همه فکر کردین من کارم برام مهم تره.
اما خب حالا که اینجا بحث کردم می بینم پیدا کردن همچین دختری خیلی سخته. پس کلا بی خیال این مسدله میشم. 

علاقه مندی ها (Bookmarks)