به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: گیر دادم که همسرم هم رشته ام باشه، مشکلی داره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanjab
    شناخت خودت که آیا آمادگی ازدواج رو داری اونم باکسی که هم رشته ات است و ممکنه مشغله کاریش به اندازه خودت باشه؟ آیا بیشتر پیشرفت فردی در کار برات مهمه یا احساس و عشقت؟
    نه این جوری نیست که من همسرم را به خاطر کارم بخوام و بیت عشق و کار، کارم را انتخاب کنم. تنها دلیلی که من می خواستم یه زن هم رشته پیدا کنم این بود که به هم نزدیکتر بشیم نه این که پله ای بشه برای بالا رفتنم بلکه من می خواستم تکیه گاهی بشم برای پیشرفت کاریش. می خواستم این جوری بیشتر به همسر آینده ام کمک کنم. همسرم می تونست با تکیه کردن بر من خیلی هم بیشتر توی کارش پیشرفت کنه اما نمی دونم چرا همه فکر کردین من کارم برام مهم تره. اما خب حالا که اینجا بحث کردم می بینم پیدا کردن همچین دختری خیلی سخته. پس کلا بی خیال این مسدله میشم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana
    اگه همرشته بودن واست مهمه،خب از ترم پایینیهات تو دانشگاهی که هستین،دختری که با معیارهای شما منطبق باشه،مگه پیدا نمیشه؟از همونا یکیو انتخاب کن دیگه
    خب ترم دیگه می خوام شهرستان تدریس همین کار را میکنم. یکی از دخترهای لیسانس اگر شد پیدا میکنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana
    من خودم برام سوال بود که مدرک و دانشگاه ِدختر،چقدر برا پسرای درسخون مهمه،و ایا اکثرا مثل اخوی بنده فکر میکنن یا نه؟
    نه من این جوری نمی خوام. اون مورد تو تاپیک قبلی پیش اومد و گرنه من نمی خوام مدرکش حتما عالی باشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana
    واسه همه چی برنامه ردیف نکن،شما حتی برای اینکه با هم کار کنین و درس بخونین،تنهایی از حالا برنامه ریختی واسه جفتتون.
    اکی. راست میگین. قبول دارم. بیشتر در مورد این مسئله فکر میکنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    حالا ما بالاخره قسم ابوالفضل رو قبول کنیم یا این گیر دادنهای بعد از قسم ابوالفضل رو؟!!
    باشه باشه، قول میدم که این معیار را از میان معیارهای اصلی ام حذف کنم یا حداقل از بالای لیست ببرمش پایین تر.

    از راهنمایی همه تون ممنونم. اما اینو بدونین که من هدفم از این کار نزدیکی بیشتر به همسرم بود نه چیز دیگه. حالا بیشتر روی این مسئله فکر میکنم و بعد از این که پایان نامه تموم شد و برگشتم خونه، با فکر آزاد معیارهامو تنظیم میکنم.






  2. 2 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (جمعه 09 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.