بهار66
اگر می خواست بره تا الان رفته بود گفته بود دیگه!کسی که می خواد بره بگه می ره می گه .....نه اینکه هی بیاد اعلام کنه که من می خوام برم بگم
می خواد با این حرفا تو رو تحت فشار بزاره
اصلا اس ام هاشو نخون
پدرت عموت رو قبول داره؟
تو هم که نمی گی بالاخره موضوع چیه!
اصلا شاید در حدی که فکر می کنی حاد نباشه!
راستی خوب می گه به بابات می گم ... مگر اینکه چی ؟مگر اینکه با من دوست شی؟یا چی ؟یعنی چی می خواد از تو؟
امیدوارم مشکلی پیش نیاد برات عزیزم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)