سلام دوستان خوبم
ممنون که وقت میذارین با من حرف می زنید
شما دوستان خیلی خوبی هستید
هنرمند عزیزم چقدر نوشته هات به من امید میده دقیقن افکاری که خودم قبل از جدا شدن از اونو داشتم شما بازگو کردی
منم همین فکرارو کردم که رابطه مونو قطع کرد من دیگه به اون فکر نمی کنم فقط احساس می کنم خیلی زود بود واسه ازدواجم
لاقل باید میذاشتم یه مدتت می گذشت یا اینکه .......
نمیدونم چرا احساس یه ادم خیانتکارو دارم با اینکه می دونم کارم اشتباه نبوده.
نمیدونم چطور از شما دوستانم تشکر کنم
ممنون دانه عزیزم . هنرمند بازم ازتون ممنون خیلی دوستتون دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)