ممنون دوستان. ..حالا، با تمام این حرف ها که میگین،
من حواسم را جمع میکنم که این مسئله برام معیار اولم نباشه.
(به قول شما دیگه گیر نمیدم که حتما هم رشته باشه.)
...دارم میرم خونه...بعد همونجا هم یک دختر همشهری و
هم رشته از دانشجوهام (استاد چشما تو درویش کن

) پیدا میکنم. اگر هم نشد که نشد دیگه. معیارهامو عوض میکنم.
...حالا اگر توی این یک سال یک دختر این طوری پیدا شد که فبها، اما اگر نشد، من تا سال دیگه کلی معیارهام عوض میشه و شاید ...
اگر پیدا شد که باهاش میریم اون ور و اگر هم نشد که همین جا می خونم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)