به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 34
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 خرداد 87 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,561
    سطح
    37
    Points: 3,561, Level: 37
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    دوستان گرامی اینطور که میبینم خیلی علاقه به موضوع اقا جاوید نشون دادین
    اگه ممکنه یه سری هم به موضوع من که عنوانش اینست"هر کاری میکنم راضی نمیشه" بندازین.
    مشکل من هم تقریبا شبیه همینه.
    با تشکر

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    سلام به همه ی دوستان گرامی
    می ذانید چی شد
    راستش من دیروز به دختره sms زدم که شما اصلا آن آدمیکه فکر می کردم و فقط در ظاهر محترم هستید ولی در درون چیز دیگری هستید دختره هم خیلی بهش برخورد. وگفت حسابت را می رسم.تا دیشب که به من sms زد که می خوام ببینتمت من هم همش به اون می گفتم که من شما را از یاد برده ام و به شما فکر نمی کنم ولی با خواهش و تمنا رازیم کرد و من هم از خدا خواسته رفتم.
    وقتی همدیگر را دیدیم به من گفت تو اشتباه می کنی و حرف های ما با همدیگه فقط درسی بوده ومن بهش گفتم دیگه اولا برام مهم نیست دوما پسره همه چیز رو برام تعریف کرده ولی اون باز هم کتمان می کرد و می گفت نه اینجوری نیست.
    به نظر شما آیا من کار خوبی کردم و ثانیا هدف اون دختره از این کارها چیست؟اون که می گفت تو برام اصلا مهم نیستی
    در ضمن امروز اون دختره به من گفتش من کلا اصلا به این کارها اعتقادی ندارم و من اصلا نمی توانم کسی را دوست داشته باشم و فقط منظور من تو نیستی
    باتشکر

  3. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    با عرض سلام خدمت دوستان گرامی
    راستش را بگویم که حالم اصلا خوب نیست انقدر نسبت به این دنیا ناامید و بی اعتماد شده ام که خیلی وقت ها فکرهای احمقانه ای به سرم می زند نمی دانم چکار کنم
    نمی دانم اتفاقی که برایم افتاده خواب است یا واقعیت.
    از خودم از عشق و از هر چی تو دنیا هستش بدم می آید.بزرگترین شکست زندگی من بوده و شاید نتوانم آن را فراموش کنم
    از خودم بدم می آید چون با وجود آن همه بلایی که آن دختره بر سر من آورد باز هم دوستش دارم علتش را نمی دانم.
    دوستان عزیز من رو خواهشا کمک کنید چون در موقعیت اصلا خوبی قرار ندارم
    با تشکر

  4. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    اگر می خواهی حالت خوبِ خوب شود به راهنماییهای بنده و دوستان دوباره نگاه کن و این بار خواهشاً آنها را بخوان،زیاد به درازا نمی شکد،یک ربعی بیشتر نخواهد شد.اما مهم ترین کار اندیشیدن درباره آنها و سپس انجام آن مواردی است که ما گفته ایم.
    اگر تا اکنون این کار را می کردی،خودت رابطه ات را با آن دختر خوب و محقّ و آزاد درباره گزینش خودت،پایان داده و تازه خیلی خوشحال و شاد هم بودی.
    می دانم که خیلی کفری شدی از این سخنم؛اما به خاطر خودت هم شده آن پستها را برو و ب+خ+و+ا+ن.

  5. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 خرداد 87 [ 23:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-03
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,472
    سطح
    36
    Points: 3,472, Level: 36
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    به نظر این حقیر قبل از همه موقعیت خویش را برای والدینت توضیح بده . مخصوصا صحبت با پدر در یک محیط ساکت و زمان مناسب بهترین شروع است . توجه داشته باش که ممکن است مورد غضب ایشان قرار بگیری که اصلا چیز بدی نیست. چیزی که بد است پنهان بودن مسایل از نظر پدر و مادری که تورا بزرگ کرده اند. اما روش گفتن و کسب تکلیف کردن مهم است.
    می گویند: وقتی بچه بودم پدرم همه چیز را بلد بود. بزرگتر که شدم بعضی چیزها بود که پدرم نمی دانست. بزرگتر که شدم پدرم هیچی بلد نبود. ازدواج که کردم گاهی فکر می کردم که بد نیست مشکلم را برای پدرم توضیح بدهم. بعدها فکر می کردم که در مورد هر مساله ای با پدرم مشورت کنم. بعد از مرگ پدرم متعجب بودم که او چگونه می توانست اینهمه مشکل را باهم حل کند ولی پدری نداشت.

  6. 2 کاربر از پست مفید مجید 9091 تشکرکرده اند .

    مجید 9091 (جمعه 10 خرداد 87)

  7. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    به نتيجه نخواهي رسيد و اين اشنايي اگر هم صورت بگيرد فقط در حد دوستي خواهد ماند و فراتر نمي رود چرا كه شما سن ازدواج را نداريد ، سربازي نرفته ايد ، شغل و پيشه نداريد و ...............
    ازدواج به ذهنيت فراتر از مسائلي نياز داره كه شما بهش پرداختيد شما فقط مسئله دوست داشتن را مي بينيد واين هم فقط به خاطر اين مي باشد كه تا بحال با دختري دوست نبوده ايد همين كه با ايشان دوست شويد ديد شما عوض خواهد شد
    قدم گذاشتن در اين مسير و دل بستن به ايشان فقط شرايط را براي شما سختتر مي كند و جداي مشكل تر پس هر چه زودتر در راه خود بن بستي ايجاد كنيد تا ديگر ادامه ندهيد

  8. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,081
    سطح
    40
    Points: 4,081, Level: 40
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    نقل قول نوشته اصلی توسط ندا
    سلام آقا جاوید
    این موضوع دقیقاً برای من اتفاق افتاد یکی از همکلاسی های دانشگاه عاشق من شد آبرو برای من توی دانشگاه نذاشته بود همه میدونسند اون منو دوست داره روز و ساعت تمام کلاسهای منو میدونست و خودشو به کلاسای من میرسوند این کارها را می کرد یعنی بگه دوستم داره منم ازش بدم نمیومد ولی از اینکه موضوع را می خواست از طریق دیگران یا طریق یک سری حرفایی که توی جمع میزد به من برسونه بدم میومد تمام دوستاشو واسطه کرده بود که به من بگند دوستم داره من دوست داشتم اون خودش اینارو بهم بگه به خاطر من تلاش بکنه دوست داشتنشو بهم ثابت کنه ولی خوب اون هیچ موقع نفهمید باید چیکار کنه خوب اگر دوستش داری برای ازدواج
    1.بشین درست فکر کن ببین شرایط ازدواج را داری یا نه
    2.مثل یه مرد برو موضوع را بهش بگو و بهش اطمینان بده که میتونی خوشبختش کنی (هیچ کسو واسطه قرار نده ) من فکر می کنم اگر بتونی جایی خارج از محیط دانشگاه باهاش حرف بزنی خیلی موثره
    3. تا قبل از اینکه ازش جواب مثبت نشنیدی زیاد بهش ابراز علاقه نکن یا زیاد براش کادو نخر
    4. حتماً حتماً با خانوادت مطرح کن و بهش بگو می خوای به خانوادت بگی با خانواده اون تماس بگیره
    5. یه مدت بهش فرصت بده که خوب فکر کنه
    6. تاریخ و محلی که میخوای ازش جواب بگیری را مشخص کن و بهش اطلاع بده
    با سلام خدمت دوستان عزيز
    من هم با نظر ندا خانم موافق هستم و بايد بگو كه كاملا حق با اشان هست
    يك سوال از شما دارم براي چند لحظه خودت را جايي اون خانم بگذار ، چي مي بيني ؟
    پسري كه جز مزاحمت ، دردسر ، عصاب خردي كني و ... بدون اينكه دليلشو بدوني ؟
    چه واكنشي نشان مي دي ؟
    در ابتدا خوب فكر كن بد برنامه ريزي ، سپس اجراي برنامه
    تا حالا ديدي خونه اي بدون نقشه ساخته بشه ؟ بدون ستون سرپا باشه ؟
    من هم مثل شما يك پسر هستم پس مي تونم به درستي احساسات پاك شما رو درك كنم ولي نبايد دنيا فقط از ديد خودت ببيني بايد از ديد ديگرانهم ببيني و هم بسنجي ؟
    اينكه دوستت با او دوست شده و به نظر شما از شما پايين تر هست اشكال نداره اولش تو ذوقت خورد درسته ولي يك درس خوب بهد كه اون يك چيز از تو بيشتر داره ببين اون چيه ؟ شايد ارتباط قويتر ؟ زبان چربتر ؟ و ...
    مي توني يك مدت با اون باشي چيزهاي ياد بگيري
    يكم مطالعه كن تا متوجه بشي كه يك دخترخانم چي دوست چي دوست نداره ؟
    يادم رفت بگم دختر دنبال يك تكه گاه مي گردند پس خودتو خرد نكنم و هميشه در همه حال اعتماد به نفس داشته باش
    بهتر پس از يك تحقيق مختصر شخصا جلو بري و حرف دلتو بگي چون اونها پسري رو دوست دارند كه خودش حرفهاي خودش بزنه نه اينكه واسطه بفرسند
    موفق باشي

  9. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    با سلام خدمت تمامی شما دوستان گرامی .
    از شما به خاطر تمامی کمک هایتان که در این مورد به من کرده اید .
    بعضی تجربه ها در زندگی هستند که به ارزش از دست رفتن کل زندگی به دست می آیند.که این مورد هم یکی از آنهاست زندگی من هم تباه شد هنوز هم شکه ام که این اتفاقاتی که برایم افتاد واقعیت است.شاید اگر فکر انتقام نبود تا حالا صد بار کار خودم را یکسره کرده بودم ولی زنده می مانم تا روزی که عذاب اون رو هم ببینم برای این لحظه ثانیه شماری می کنم. من به دست خودم نقشه ی نا بودی خودم را کشیدم .هر چی می کشم از دست کارهای بچه گانه ام و احساسات پاکم است که می کشم.کاش می شد یک نفر می آمد و می گفت دوستت دارم تا تمامی عشق و علاقه ای که نسبت به اون اون دختره(گرگ زمونه)داشتم نثارش کنم ولی افسوس که چنین آدمی در زندگی من وجود ندارد ومن دیگه نه حال و نه جرات این را دارم که دل به کسی دیگه ای ببندم.

    می دانم هنوز هم افرادی وجود دارد که احساساتشان مثل من پاک است از قول یک نفر که زندگیش در این بین تباه شد.ازتون خالصاته خواهش می کنم به هر کسی دل نبندید هر کسی ارزش احساسات پاک شما را ندارد.و با هر کسی حرف دلتان را نزنید بگذارید همیشه دیگران به دنبال چیزی که بتوانند از شما کشف کنند باشند.
    با هر کسی دوست نشوید تا اینطوری مثل من ضربه نخورید همیشه دوستی را انتخاب کنید که در هر لحظه به یاد شما باشد نه هردوستی .خلاصه مطلب هیچ وقت با دلتان عاشق نشوید.همیشه کاری کنید که دیگران به شما دل ببندند نه شما به دیگران.
    با تشکر

  10. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    سعي كن كه حس انتقام و از خودت دور كني چرا كه بدترين حسه . بهرحال روزي خواهد رسيد كه تو انرژي وعشق خودتو نثار كسي كني نثار كسي كه واقعا ارزش داشته باشد و او هم تو را دوست داشته باشد سعي كن ارامش خودتو به دست بياري و از حس انتقام بياي بيرون

  11. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    سلام
    ببخشید آقای هنرمند.
    ولی من در انتظار خرد کردن او می نشینم طوری که جلوی پاهام زانوبزنه و بگه غلط کردم .
    برای این لحظه ثانیه شماری می کنم.


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.