دیدن که نه، ولی از این طرف و اون طرف به گوشمون می رسه دیگه!
راستش، من علمم در حدی نیست که بتونم تشخیص بدم این قانون ها درسته یا غلطه، البته شهامتش رو هم ندارم که یه گروه رو این شکلی زیره سوال ببرم، برام سنگینه! نمی تونم! البته نمی دونم شهامت می خواد یا چیزه دیگه!
بگذریم،
ببین، بحث کردن روی قانونو این حرفا بی فایدس، باید ببینی چطوری از این وضعیت خلاص شی! که خدا رو شکر گفتی چند روزه مزاحمت نشده، و ایشالا این موضوع تجربه ای به یادماندنی براتون می شه.
موفق و پیروز باشید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)