به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    واقعا دختری با مشخصاتی که گفتی اونقدر مضطره که به سایت های همسریابی مراجعه کنه ؟
    ایا این دختر بعد از خوندن دو پیام ، به شما اعتماد می کنه و مشخصات واقعی و مثلا تلفن تماس یا ادرسشو به شما میده ؟
    این اضطرار در شوهریابی و این اعتماد بی جا برای شما سوال برانگیز نیست ؟
    به این فکر کردی که ممکنه سرکار باشی ؟
    تسوکه عزیز

    من فکر می کنم بهتره زیاد جزئیات رو نگی چون ممکنه شما یا اون خانم سریع شناخته بشید و

    شاید این زیاد مناسب نباشه.

    خارپشت عزیز

    من فکر می کنم اون خانم هم مثل تسوکه و مثل خیلی از جوانهای دیگه دنبال انتخاب بهترینه

    نه تسوکه رفته به اون اصرار کنه که بیا باهم ازدواج کنیم و نه اون اومده به تسوکه اصرار کنه بیا با من ازدواج کن.

    و اگر انقدر بدبینانه فکر نکنیم اون بین آقایونی که دورو برش هستند وکسایی که معرفی میشن

    از طریق خانواده و آشنا دنبال کسی که هم کفوش باشه و شرایط مورد پسند تری براش داشته باشه.

    آخه چه دلیلی داره که بخواد به یک آقایی مثل تسوکه که تحصیلات و دانشگاهش و بعضی

    دیگه از خصوصیاتش رو با یکی دوبار ملاقات حضوری راحت متوجه بشه دروغ به این بزرگی بگه در مورد رشته ودانشگاه و خانواده ...خودش.

    به قول خود شما بایک سرچ کوچیک میشه ته و توی قضیه رو برای هردو طرف (خانم و آقا)در آورد.


    به نظر می یاد آقای تسوکه آدم بلند پروازی است و به نظر من چنین افرادی دنبال کسی

    هستند مثل خودشون که اهل پرواز باشه و هرچه گزینه های مختلف رو از کانالهای مختلف

    بشناسه بدون اینکه وارد فاز احساسی بشه با عقل و منطق انتخاب کنه میتونه انتخاب عاقلانه تری داشته باشه.

    امیدوارم کسی و که لایق هم باشید با شناخت و تحقیق زیاد پیدا کنی.


  2. 5 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (چهارشنبه 07 دی 90)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    سلااااااام میبینم که داداش تسوکه ما هم داره.....
    مطمئن بودم چند وقتیه آقای تسوکه سرسنگین شده و از برنامه ریزی واسه منم خسته شده و با خودش گفته این مینا درست بشو نیست ولش کنم بهتره، یه خبرایی شده، شاید باورت نشه اما همیشه سر نمازام واست دعا میکردم که خدایا کمکش کن یه دختر خییییییلی خوب نصیبش بشه.

    اگه یه تاریخ تولد هم ازشون میدادین دیگه تموم بود،احتمالا از ترم پایینی های ما تو دوره لیسانس بوده!
    راستی بهشون بگو من جزوات توپی واسه دکترا دارم ،آدرسشو که گرفتی بیا بهت بدم ببر واسشون
    اتفاقا اصلا قبولیش سخت نیس کافیه یه کوچولو باهم تلاش کنید،منم حاضرم کمکی از دست بربیاد در خدمتتون باشم.
    (ببینم میتونم هر دوتاشونو هم کلاسیه خودم کنم مخشونو بزنیم اصلا ازدواجو یادشون بره)
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  4. 4 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (چهارشنبه 07 دی 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اسفند 90 [ 09:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-13
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,699
    سطح
    23
    Points: 1,699, Level: 23
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 88 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    آقای تسوکه خیلی مبارکه !!

    من که موافقم به دلایل زیادی اینو میگم : اولا دیگه تو عصر تکنولوژی و سال 2012 بهتره یه کم از سنتی بودن در بیایم و مدرن نگاه کنیم . خب اینم یه روشه برای ازدواج که به نظر من نسبت به خیلی دوستیای دیگه سالم تره ، البته میدونم ریسکش بالاست اما اینم بگم کلا با این همه آمار طلاق، ازدواج ریسکش بالاست !!!!

    دوما: دوستان رو نمیدونم از کدوم شهرها هستن شهری که من هستم با مردمی که زندگی میکنم اهل خواستگاری اومدن نیستم (خودم خیلی وقته خواستگار نداشتم ) اگه خونده باشین خیلی از دوستان همچین تاپیکی دارن !!! الان دوروبر من یا دوست میشن و ازدواج میکنن یا کلا قصد ازدواج ندارن حالا حالاها !!!

    بنده خودم در یک سایت معروف با کسی آشنا شدم که از تمام پسرهایی که تا حالا دیدم موجه تر بوده !!!! تو این دوره زمونه من نتیجه گرفتم که هیچ چیز دلیل بر هیچ چیز نیست ، کما اینکه دوستانی بودن که ازدواج فامیلی کردن و طرف مریضی مهم یا اعتیادشو پنهان کرده بوده !!!
    در پایان برادر من چون شرایط شما رو تجربه کردم چشم و گوشت رو باز کن !! زیاد همو از نزدیک ببینین ، خیلی در تماس باش ، یک سری مسایل با معاشرت خودشو نشون میده !!!! حسابی دقت کن !! ایشالا خوشبخت شی دست راستتم بالا سر ما

  6. 3 کاربر از پست مفید آوازه تشکرکرده اند .

    آوازه (سه شنبه 06 دی 90)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 دی 90 [ 22:20]
    تاریخ عضویت
    1390-10-05
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    856
    سطح
    15
    Points: 856, Level: 15
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    سلام
    اینکه شما می فرمایی به ایده آلت نزدیکه معلوم نیست واقعا این طور باشد چون ممکنه اطلاعات کذبی بهتون داده باشد در فضای مجازی این اتفاقات زیاد می افته شما تا جایی که امکان داره سعی کن به صورت طبیعی ازدواج کنی ولی اگر واقعا امکان نداره در این صورت همون اول بگو باید ارتباط بعد از دیدار حضوری خانواده ها شروع بشه واگر راضی شد همون اول با خانواده بیاد سراغ شما وخانواده ها نیز موافقت کنند مشکلی نداره والا تن به این رابطه نباید بدی چون معمولا عاقبت خوبی نداره
    موفق باشید

  8. کاربر روبرو از پست مفید vejdani1362 تشکرکرده است .

    vejdani1362 (سه شنبه 06 دی 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مرداد 92 [ 17:53]
    تاریخ عضویت
    1390-4-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 96 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    سلام
    منم با دوستان موافقم كه اينترنت يه ابزاره واسه آشنايي اوليه و به قولي علم و تكنولوژي پيشرفت كرده .خيلي ها ميگن تو دنياي مجازي به كسي نميشه اعتماد كرد .مثل اينكه همه ما يادمون رفته كه همه ما همين الان توي دنياي مجازي هستيم .همه مون آدماي بيرون هستيم كه الان داريم از طريق اينترنت باهم ديگه تعامل مي كنيم . اطلاعات مي ديم همدردي ميخاييم و دنبال راه حل براي مشكلاتمون هستيم.
    درسته كه آشنايي ما تو اينجا فقط جهت همدردي هست ولي ازهمين راهنمايي ها استفاده ميكنيم براي دنياي واقعي خودمون.
    اينكه ما بگيم اينجا تالار مجازيه همدرديه پس همه دارن دروغ ميگن.
    ولي اينترنت اون شناخت واقعي رو نميده بهت.چون ما زمانيكه مينويسيم كلي بابتش فكر مي كنيم حرف قشنگ قشنگهامونو جمع مي كنيم بعد حرف مي زنيم اما تو دنياي واقعي هرگز اين گونه نيست.
    درضمن اينكه توقع داشته باشين كه يه دختر حالا رشتش هم كامپيوتر باشه تو عمرش باكسي چت نكرده باشه توقع محاليه.
    من خودم يه زماني خيلي چت مي كردم ولي هيچوقت وب يا عكس نداده بودم.
    ولي يه خوبي كه داشت اين بود ديدگاهم نسبت به آدمهاعوض شد.پسرها رو بيشتر شناختم و نسبت به زماني كه هيچ شناختي از هيچ كسي نداشتم خيلي بهتر بود.حتي بايكي از همكلاسي هام كه فكرميكردم خيلي خيلي مثبت و سر به زيره به طور اتفاقي تو يه فضايي چت مي كردم. البته خودم رومعرفي نكردم ولي دركمال ناباوري ديدم اون كاملا لاييك هست و اصلا خدا و روز قيامت وهيچ چيز رو قبول نداره و كسي هم اين رو نميدونه.
    درضمن عضويت تو تالارهاي همسريابي (گرچه من اصلا خوشم نمياد)دليل نميشه كه يكي خواستگار داره يا نداره بعضي ها چون فكرمي كنن ايده آل هاشون توي دور و برشون نيست ميخان دامنه خاستگارهاشونو توي اين دهكده جهاني همه گسترش بدن.
    پيروز باشيد

  10. 5 کاربر از پست مفید farnaz_a تشکرکرده اند .

    farnaz_a (سه شنبه 06 دی 90)

  11. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    اولا که ببخشید که من دیر برگشتم. آخه درگیر پروژه بودم و شبیه سازی و باید تا آخر بهمن دفاع کنم و ... . حالا جواب شما عزیزان را میدم. مرسی که کمک کردین.

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    از نگاه من اینترنت یک ابزارآشنایی است اما در مدت کم و کوتاه خواستگاری ابدا خوش باور شناخت و ازدواج نباش . از نگاه من زمان بده در طول زمان در دنیای واقعی شناخت قوی تر میشه . و باز از نگاه من سفرهای استانی بروید البته در رکاب خانواده . نه یک سفر بلکه به کرات . هزینه ی اول از وقت و زمان بهتر از آخر است .
    آره. حواسم هست. من فقط تو سایت همسریابی پیداش کردم. می خوام رسما برم ببینم کیه و تحقیق و خواستگاری. اگر مثلا برنامه ادامه داشته باشه، حتما مثلا برای عید سعی میکنم برنامه بریزم که خانوادگی مسافرت بریم، چون قبلا بارها شنیدم مسافرت خیلی کمک میکنه.
    اما مشکل من یک دوگانگی درونمه: از طرفی میدونم که ازدواج اینترنتی خوب نیست، اما از طرفی هم میگم که خوب من که ازدواج اینترنتی نمی کنم که. من فقط اونجا دیدمش و می خوام با تحقیق و خواستگاری و مسافرت و ... و روی اصول درست شناخت بدست بیارم. نمی دونم حالا اگر این جوری برم جلو، اشکالی داره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    ضمن اینکه باید واقعا حس خودت را ببینی که با این مسئله بعدها به مشکل نخوری که
    مثلا: قبل از من با چند نفر چت کرده و وب داده یا نداده . چت روم میرفته یا نمی رفته ..................( من با موردی روبه رو شدم که آقا اوائل با این مسائل مشکل نداشت اما بعداز ازدواج این بحث ها براش خیلی مهم شده بود و به نوعی فیلش تازه یاد هندستون کرده بود و .......
    صد در صد برام قابل قبول نیست که همسرم با کسی چت کرده و وب داده باشه و ... من خودم از این کارها نکردم، همسرم هم نباید اهل این جور چیزها بوده باشه. اما اینکه میگین به خاطر بودن در سایت همسریابی این طور فکر کنم، نه خب. به نظرم دلیل نمیشه. آخه هر کی بره اینترنت که دلیل نمیشه اهل چت باشه. هر کی هم که بره چت دلیل نمیشه وب داده باشه. احتمالش کمه. اما من در این مورد راهی ندارم که بفهمم طرف چی کاره بوده. تنها راه همان تحقیق است و تحقیق. حالا اگر این وسط چیزی از چشم من مخفی بماند کاری نمیشه کرد. آخه هر طور دیگری هم که برم خواستگاری، باز اون احتمالها هست.

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    به این فکر کردی که ممکنه سرکار باشی ؟
    آره اتفاقا. اما خب هزینه اش چیزی نیست که. من نمی خوام 3 ماه باهاش چت کنم و بعد برم تحقیق و ببینم، ای وای، طرف پسر بوده. من همین اول کار رسما میرم جلو و خواستگاری و اگر الکی بود که چیزی را از دست ندادم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    جدای از همه این ها خیلی دنبال دخترای تحصیلکرده در دانشگاه های خاص نباش
    تحصیل در خارج از کشور رو هم با مسئله ازدواجت خلط نکن
    در مورد این مسئله، می خوام یک تاپیک باز کنم و تماما در موردش حرف بزنم. متاسفانه یا خوشبختانه، تحصیل در خارج کاملا به ازدواج من گره خورده. دست من نیست. یک مورد برای ازدواج بود که همین هفته قبل پدرم گفت که با باباش حرف زدم و گفته که من دختر نمی دم ببره خارج. حالا، در این مورد تو اون تاپیک جدید، مفصل حرف میزنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    یه مقدار توقعاتت رو بیار پایین
    برای ادمی مثل شما کم دختر پیدا نمیشه
    تحصیلاتش که مثل خودمه پس توقعم بالا نبوده. پدرش از پدر من باسوادتره درسته اما خب من عمدا دنبال این نبودم که خانواده ی خیلی سطح بالایی باشند و ... . من دنبال دردسر نیستم و بلند پروازی نمیکنم. من فقط می خوام دختر مورد نظر در سطح خودم باشه و بدونم که میتونه باهام بیاد خارج و ...


    حالا این سوال توی ذهن من را جواب بدین:
    اگر من اصلا باهاش چت نکنم و همه چیز رسمی باشه و مسافرت و تحقیق و ... و همه ی اصول درست شناخت برم جلو، باز هم مشکلی وجود خواهد داشت؟

  12. 4 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (چهارشنبه 07 دی 90)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 09:17]
    تاریخ عضویت
    1390-6-03
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    1,295
    سطح
    19
    Points: 1,295, Level: 19
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    164

    تشکرشده 166 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    همه این مسائل و اماو اگرها نسبی است و هیچ چیز صد صدر صدی در این عالم وجود ندارد .
    ممکن است با این خانم چت کنی و ازدواج کنی و موفق شوی !
    ممکن است چت نکنی و ازدواج کنی و موفق نشوی !
    به دیدگاه خودت بستگی دارد و به باور های خودت و این چهارچوبها و قوانین را خودمان برای خودمان مشخص میکنیم بهتر است به باورها و اندیشه خودتان رجوع کنید.

    خدایا
    دستم به آسمانت نمی رسد
    اما تو که دستت به زمین می رسد
    \"بلندم کن \"

  14. 2 کاربر از پست مفید **عسل** تشکرکرده اند .

    **عسل** (سه شنبه 06 دی 90)

  15. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    tesokeخوب این میشه توقع بالا!

    [b]تحصیلاتش که مثل خودمه پس توقعم بالا نبوده!!!!!!!!

    حتما باید تحصیلاتش هم سطح تو باشه مگه؟
    البته این پست من خیلی بی ربط به موضوع تاپیک بود
    ولی گفتم ..چون برام جالبه که پسرا چقدر توقعاتشون بالاست و فکر می کنند که بالا نبوده !
    با عرض معذرت
    اگر باید حذف شه گزارش کنید حذف شه



  16. 2 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 07 دی 90)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    تسوکه عزیز
    بنظر میرسه که هم سطح بودن از نظر تحصیلات برای شما در اولویت قرار داره
    شما سالهای زیادی از عمرت رو توی دانشگاه های مختلف گذروندی و طبیعتا با دختران زیادی اشنا شدی
    چرا برای پیدا کردن دختری با مدرک تحصیلی مذکور به سایت های همسریابی متوسل شدی ؟

    حالا اتفاق خاصی نیفتاده ، می خوام بگم
    شرایطی که شما توصیف کردی اصلا شامل ازدواج اینترنتی نمیشه !
    برو این دختر خانم رو ببین و تمام مراحل رو طی کن
    درست مثل اینه که از طریق یه واسطه ، توی دانشگاه خودت و بر اساس نوع رشته و مدرک تحصیلی یه دختر بهت معرفی شده باشه ، ضمن اینکه میدونی خونواده دار هم هست



    نقل قول نوشته اصلی توسط tesoke

    حالا این سوال توی ذهن من را جواب بدین:
    اگر من اصلا باهاش چت نکنم و همه چیز رسمی باشه و مسافرت و تحقیق و ... و همه ی اصول درست شناخت برم جلو، باز هم مشکلی وجود خواهد داشت؟
    بله ممکنه
    همونطور که خودت هم میدونی ، مکان و زمان و نوع اشنایی خیلی مهمه
    و نگرانی شما هم دقیقا به همین خاطر هست
    و کاملا به جاست

    بنظر من اگه این دختر خانم حاضر بشه
    بعد از خوندن دو پیام از شما
    خودش به تنهایی با شما ملاقات کنه
    و یا اینکه شماره تماسش رو به شما بده
    در خوش بینانه ترین حالت این احتمال یه ذهن میرسه
    که ممکنه این خانم ملاقات های بسیاری رو از این طریق داشته
    و افراد زیادی رو به این وسیله مورد بررسی قرار داده
    چون شما جز همون دو پیام ، اشنایی بیشتری با تفکراتش ندارین

    عاقلانه ترین کاری که این خانم میتونه انجام بده اینه که از شما بخواد با پدرش ملاقات کنید
    و اولین ملاقات شما در دفتر کار پدرش باشه
    اینجوری یه خواستگاری کاملا سنتی و معقول رو در هر قرنی :) که درش هستین تجربه خواهید کرد
    می خوام بگم در حال حاضر عکس العمل دختر خانم ، جواب بسیاری از سوالات و ابهامات شما رو خواهد داد
    شما شاهد اولین برخورد ایشون خواهید بود
    و اشنایی حقیقی از همین لحظه اغاز میشه









  18. 6 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 06 دی 90)

  19. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: می دونم ازدواج اینترنتی درست نیست اما یک سوال؟

    نه راستش برام مهم نیست که حتما دانشگاه خوب خونده باشه و هم سطح باشه. این مورد این جوری پیدا شد. من لیسانس هم باشه خوبه برام. اما این مورد پیش اومد. حالا با حواس جمع میرم جلو تا ببینم چی میشه.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حتی اینجا هم هیچکس نیست که به حرفام گوش بده
    توسط yasaman12 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 اردیبهشت 97, 16:43
  2. چطوری بگم به همکارم علاقه دارم وقتی هیچکس موافق نیست
    توسط چتر در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مهر 95, 21:00
  3. این دیگه آخرشه و دیگه راه برگشتی برام نیست...
    توسط سیما59 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 بهمن 92, 00:45
  4. سوال خاص نیست فقط .....
    توسط reza 12 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 92, 09:32
  5. خوشبختی وام بانکی نیست!!
    توسط دلداده در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آذر 88, 06:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.